Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
kaska26
- Posty: 156
- Rejestracja: 07 sty 2009, 9:39
Post
autor: kaska26 » 13 wrz 2010, 22:02
PN na roboty. wszystkich wykonawców wzywam do uzupełnienia tych samych dokumentów i wszystkim dałam ten sam termin na uzupełnienie. Wezwanie do uzupełnienia wysłałam fax. Jeden z wykonawców ma zepsuty fax.
1.czy mogę wezwanie do uzupełnienia wysłać mu pocztą i ustalić dla niego późniejszy termin?
albo
2. czy mogę wysłać wezwanie mailem chociaż nie przewidziałam takiej formy komunikacji w SIWZ?
kaska26
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 13 wrz 2010, 22:46
W tym wypadku najlepiej będzie pocztą z wyznaczeniem nowego terminu uzupełnienia za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. musisz mieć potwierdzenie otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę, inaczej mogą być problemy.
Janusz
-
kaska26
- Posty: 156
- Rejestracja: 07 sty 2009, 9:39
Post
autor: kaska26 » 14 wrz 2010, 7:20
Wiem że muszę mieć potwierdzenie, tylko nie byłam pewna czy mogę wyznaczyć różne ternimy na uzupełnienie tego samego dokumentu.
dzięki
kaska26
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 14 wrz 2010, 7:25
Jak mus to mus.
Janusz
-
pawellllek
- Posty: 309
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36
Post
autor: pawellllek » 14 wrz 2010, 12:04
ale co to znaczy ze ma zepsuty fax, tak na prawdę to jest jego sprawa, on powinien zapewnić możliwość przekazania do niego faksu, jeśli podał już jego numer
pawellllek
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 14 wrz 2010, 12:13
Zgadza się, dlatego zawsze jest dobrze wysłać pismo pocztą.
Janusz