termin na uzupełnienie

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
kaska26
Posty: 156
Rejestracja: 07 sty 2009, 9:39

Post autor: kaska26 » 13 wrz 2010, 22:02

PN na roboty. wszystkich wykonawców wzywam do uzupełnienia tych samych dokumentów i wszystkim dałam ten sam termin na uzupełnienie. Wezwanie do uzupełnienia wysłałam fax. Jeden z wykonawców ma zepsuty fax.
1.czy mogę wezwanie do uzupełnienia wysłać mu pocztą i ustalić dla niego późniejszy termin?
albo
2. czy mogę wysłać wezwanie mailem chociaż nie przewidziałam takiej formy komunikacji w SIWZ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 13 wrz 2010, 22:46

W tym wypadku najlepiej będzie pocztą z wyznaczeniem nowego terminu uzupełnienia za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. musisz mieć potwierdzenie otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę, inaczej mogą być problemy.

kaska26
Posty: 156
Rejestracja: 07 sty 2009, 9:39

Post autor: kaska26 » 14 wrz 2010, 7:20

Wiem że muszę mieć potwierdzenie, tylko nie byłam pewna czy mogę wyznaczyć różne ternimy na uzupełnienie tego samego dokumentu.
dzięki

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 wrz 2010, 7:25

Jak mus to mus.

pawellllek
Posty: 309
Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36

Post autor: pawellllek » 14 wrz 2010, 12:04

ale co to znaczy ze ma zepsuty fax, tak na prawdę to jest jego sprawa, on powinien zapewnić możliwość przekazania do niego faksu, jeśli podał już jego numer

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 wrz 2010, 12:13

Zgadza się, dlatego zawsze jest dobrze wysłać pismo pocztą.

ODPOWIEDZ