Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
enya
- Posty: 238
- Rejestracja: 26 cze 2007, 14:46
Post
autor: enya » 22 paź 2009, 9:58
Witam
Chodzi mi o protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach... (druk ZP - 2), który sporządza się w trakcie prowadzonego przetargu. Chciałam się upewnić kto powinien go uzupełniać. Ponieważ do kazdego postępowania powoływana jest u nas komisja przetargowa, a ja z kolei jestem pracownikiem ds. zamówień publicznych i nie zawsze jestem w tej komisji, ale protokół właśnie komisja każe mi uzupełniać, robię to na podstawie dokumentacji sporzadzonej właśnie przez komisję w trakcie prowadzenia postępowania. Stąd też mój niepokój czy mogę to robic czy jednak powinna to robic osoba z komisji. Będę bardzo wdzięczna za poradę. Pozdrawiam.
enya
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 22 paź 2009, 20:24
Ja również zajmuję się zamówieniami publicznymi w swojej jednostce i nie przepuszczę żadnego postępowania, więc wypełniam każdy druczek, sądzę że nie jest to na tyle istotne kto wypełnia, ważne kto potwierdza a jest nim zawsze Kierownik Zamawiającego.
Janusz
-
enya
- Posty: 238
- Rejestracja: 26 cze 2007, 14:46
Post
autor: enya » 23 paź 2009, 15:36
Barzdzo dziękuję za odpowedź . No, u mnie niestety brak takiego zaangażowania i kiedy nie muszę w komisji nie jestem, tylko segreguję papierki. Pozdrawiam.
Protokół oczywiście u nas także podpisuje Dyrektor.
enya