Sposób wysłania info o wyborze ofert
Witam! Forumowicze, jak to jest u Was z wysyłaniem informacji o wyborze najkorzystniejszych ofert do oferentów. Wysyłacie zapewne m.in drogą elektroniczną typu e-mail i:
A) czekacie, aż Wam oferent odpisze,
B) dzwonicie do niego aby Wam odpisał w jednym zdaniu, że otrzymał i zapoznał się z informacją,
C) czy wysyłacie i drukujecie potwierdzenie wysłania i na tym koniec.
Dodam, iż w niektórych przypadkach nie ma oferent faksu, a droga elektroniczna była wskazana w SIWZ do kontaktu. Proszę o Wasze sposoby załatwiania tej czynności w postępowaniu.
A) czekacie, aż Wam oferent odpisze,
B) dzwonicie do niego aby Wam odpisał w jednym zdaniu, że otrzymał i zapoznał się z informacją,
C) czy wysyłacie i drukujecie potwierdzenie wysłania i na tym koniec.
Dodam, iż w niektórych przypadkach nie ma oferent faksu, a droga elektroniczna była wskazana w SIWZ do kontaktu. Proszę o Wasze sposoby załatwiania tej czynności w postępowaniu.
A jeśli oferent nie odpisuje na e-maila mimo próby skontaktowania się z nim telefonicznie??
Wystarczy samo potwierdzenie wysłania wiadomości poprzez e-mail?? Faks jak wysyłam to nie żądam żadnego potwierdzenia, więc w przypadku e-mail myślę, że może być podobnie.
Wystarczy samo potwierdzenie wysłania wiadomości poprzez e-mail?? Faks jak wysyłam to nie żądam żadnego potwierdzenia, więc w przypadku e-mail myślę, że może być podobnie.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2013, 18:45 przez ulotne, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 309
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36
-
- Posty: 309
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36
-
- Posty: 309
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36
ale do tego nie ma nic żadna Unia. Jeżeli wskażesz mi z czego miałby wynikać obowiązek wysyłania tego samego 2 razy to przestanę się dziwić. Wysyłanie tej samej informacji po raz drugi jest nonsensem, który może Ci się odbić czkawką. Wprowadza to tylko zamęt. Co jeżeli wykonawca zacznie Ci liczyć terminy na wniesienie środków ochrony od dnia kiedy otrzymał wersję "papierową"?? Będzie to formalny nonsens, ale nie zmienia to faktu, że będziesz musieć wykazywać, że powinien liczyć od terminu wcześniejszego - a więc maila albo faksu. Co nowego wnosi wysłanie tego samego po raz drugi? Czy miałoby jakiś skutek wysłanie po raz wtóry tej samej informacji tylko do jednego zamiast do wszystkich?? Żadnego ponieważ to jest czynność całkowicie zbędna i niewnosząca nic do postępowania.
Są całe tomy orzecznictwa mówiące o tym, że jeśli wybrana jest w SIWZ korespondancja np. mailowa to wykonawca ma obowiązek odbierać tego maila. Dublowanie tego samego newsa nie ma żadnego sensu. W ten sposób może "na wszelki wypadek" wysyłac zarówno mailem, potem faksem a na koniec pocztą.
Są całe tomy orzecznictwa mówiące o tym, że jeśli wybrana jest w SIWZ korespondancja np. mailowa to wykonawca ma obowiązek odbierać tego maila. Dublowanie tego samego newsa nie ma żadnego sensu. W ten sposób może "na wszelki wypadek" wysyłac zarówno mailem, potem faksem a na koniec pocztą.