dwa zamienniki zamiast jednego oryginału
W toku postępowania na zakup tonerów do drukarek wykonawca zadał pytanie czy proponując zamiennik może podać w formularzu ofertowy dwie nazwy zamienników do jednego rodzaju oryginalnego tonera, ponieważ ich cena jest ta sama parametry techniczne też tylko on chce się zabezpieczyć na okoliczność braku jednego z w/w. Co mam odpowiedzieć? czy to jest podstawa do odrzucenia oferty, czy ona będzie porównywalna z innymi oferatmi - chyba nie. Nie wiem jak mam postąpić i co odpisać? Doradźcie!
hmm...a może tak
1-odpisać Wykonawcy, aby dokładnie sprecyzował co oferuje (a żeby nie martwił z się, że zabraknie zamienników - pkt 2)
2- zmodyfikować treść siwz i ogłoszenia, poprzez np. taki zapis - na etapie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych niż zaoferowanych w ofercie zamienników tonerów - np. z powodu zaprzestania ich dalszej produkcji, ale w takiej samej cenie i o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowane w ofercie.
co sądzisz ?
1-odpisać Wykonawcy, aby dokładnie sprecyzował co oferuje (a żeby nie martwił z się, że zabraknie zamienników - pkt 2)
2- zmodyfikować treść siwz i ogłoszenia, poprzez np. taki zapis - na etapie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych niż zaoferowanych w ofercie zamienników tonerów - np. z powodu zaprzestania ich dalszej produkcji, ale w takiej samej cenie i o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowane w ofercie.
co sądzisz ?