Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
edytab
- Posty: 334
- Rejestracja: 09 cze 2008, 9:01
Post
autor: edytab » 22 gru 2010, 11:25
Z powodu zbliżających się Świąt
![Smile :)](https://przetargi.info.pl/images/smilies/icon_smile.gif)
postanowiłam poczytać wiadomości branżowe, ostatnia zmiana którą zostaliśmy uraczeni to nowe rozporządzenie PRM w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia. Przeczytałam, przeanalizowałam i zastanowiam się czy teraz jak te protokoły są tak dokładne i pełne informacji, czy powinnam podtrzymać zwyczaj pisania notatek z posiedzenia komisji. U nas do tej pory było tak, że oprócz protokołu całej korespondencji z wykonawcą i ofertami spisywało się notatkę z każdego posiedzenia komisji. Teraz w nowych drukach podaję wszystkie informacje z personalnym wymienieniem każdego, podaje się również datę zakończenia prac komisji.
I zastanawiam się teraz czy pisząc tak dużo w protokole, mogę "odpuścić sobie" tworzenie innych dokumentów myślę tu o notatkach z posiedzeń. Co sądzicie o tym? Jaka praktyka jest u Was stosowana? Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz i uwagę.
![Smile :)](https://przetargi.info.pl/images/smilies/icon_smile.gif)
edytab
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 22 gru 2010, 11:48
W mojej jednostce sporządza się protokół z posiedzenia komisji, i przy tym zostajemy, nie rezygnujemy, nie wiem jak inni.
Janusz
-
miłka
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lis 2010, 7:55
Post
autor: miłka » 03 sty 2011, 14:56
W poz. 20 nowego protokołu dokumenty stanowiące załacznik do protokołu - od jakiego momentu powinien zaczynać sie protokół a kiedy kończyć, jak to u was wygląda jakie załaczniki u was sa załączane czy już od ustalenia wartości, zarządzenie, o powołaniu komisji, ogłoszenie a może gdzies nie doczytalam a jest to sprecyzowane
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2011 i aby nie bylo juz zmian na gorsze z ustawie,
![Smile :)](https://przetargi.info.pl/images/smilies/icon_smile.gif)
miłka
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 04 sty 2011, 9:15
1. ustalenie szacunkowej wartości zamówienia
2. Zarządzenie (powołanie Komisji Przetargowej)
3. SIWZ, itd........
Janusz
-
miłka
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lis 2010, 7:55
Post
autor: miłka » 04 sty 2011, 14:06
no to zrobili nam jazdę, zamiast ukrócić biurokracje to nam dołożyli jak mamy wszystko to pisać w poz.20 załączniki, a już jest to wpisane we wcześniejszych pozycjach, to trzeba zrobić dobry wzór i powielać nie ma rady - miłego dnia
miłka
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 04 sty 2011, 16:52
Jak zawsze, ma być mniej biurokracji a wychodzi znacznie więcej.
Janusz
-
reni
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 lut 2011, 13:00
Post
autor: reni » 11 lut 2011, 13:08
Witam
mam pytanko sporządzam protokół nowy i mam problem z pozycja załączniki :Zapytanie o cenę
czy ma być załącznikiem :lista wybranych przez zamawiającego wykonawców zaproszonych do składania ofert
Pytania ,lista obecności uczestników postępowania , zawiadomienie o unieważnieniu postępowania .
Proszę o pomoc
reni
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 11 lut 2011, 13:39
Tak, można wpisać.
Janusz