nowy protokół z postępowania obowiązujący od 11 grudnia

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
edytab
Posty: 334
Rejestracja: 09 cze 2008, 9:01

Post autor: edytab » 22 gru 2010, 11:25

Z powodu zbliżających się Świąt :) postanowiłam poczytać wiadomości branżowe, ostatnia zmiana którą zostaliśmy uraczeni to nowe rozporządzenie PRM w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia. Przeczytałam, przeanalizowałam i zastanowiam się czy teraz jak te protokoły są tak dokładne i pełne informacji, czy powinnam podtrzymać zwyczaj pisania notatek z posiedzenia komisji. U nas do tej pory było tak, że oprócz protokołu całej korespondencji z wykonawcą i ofertami spisywało się notatkę z każdego posiedzenia komisji. Teraz w nowych drukach podaję wszystkie informacje z personalnym wymienieniem każdego, podaje się również datę zakończenia prac komisji.
I zastanawiam się teraz czy pisząc tak dużo w protokole, mogę "odpuścić sobie" tworzenie innych dokumentów myślę tu o notatkach z posiedzeń. Co sądzicie o tym? Jaka praktyka jest u Was stosowana? Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz i uwagę. :)

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 22 gru 2010, 11:48

W mojej jednostce sporządza się protokół z posiedzenia komisji, i przy tym zostajemy, nie rezygnujemy, nie wiem jak inni.

miłka
Posty: 108
Rejestracja: 12 lis 2010, 7:55

Post autor: miłka » 03 sty 2011, 14:56

W poz. 20 nowego protokołu dokumenty stanowiące załacznik do protokołu - od jakiego momentu powinien zaczynać sie protokół a kiedy kończyć, jak to u was wygląda jakie załaczniki u was sa załączane czy już od ustalenia wartości, zarządzenie, o powołaniu komisji, ogłoszenie a może gdzies nie doczytalam a jest to sprecyzowane
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2011 i aby nie bylo juz zmian na gorsze z ustawie, :)

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 04 sty 2011, 9:15

1. ustalenie szacunkowej wartości zamówienia
2. Zarządzenie (powołanie Komisji Przetargowej)
3. SIWZ, itd........

miłka
Posty: 108
Rejestracja: 12 lis 2010, 7:55

Post autor: miłka » 04 sty 2011, 14:06

no to zrobili nam jazdę, zamiast ukrócić biurokracje to nam dołożyli jak mamy wszystko to pisać w poz.20 załączniki, a już jest to wpisane we wcześniejszych pozycjach, to trzeba zrobić dobry wzór i powielać nie ma rady - miłego dnia

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 04 sty 2011, 16:52

Jak zawsze, ma być mniej biurokracji a wychodzi znacznie więcej.

reni
Posty: 1
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:00

Post autor: reni » 11 lut 2011, 13:08

Witam
mam pytanko sporządzam protokół nowy i mam problem z pozycja załączniki :Zapytanie o cenę
czy ma być załącznikiem :lista wybranych przez zamawiającego wykonawców zaproszonych do składania ofert
Pytania ,lista obecności uczestników postępowania , zawiadomienie o unieważnieniu postępowania .
Proszę o pomoc

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 11 lut 2011, 13:39

Tak, można wpisać.

ODPOWIEDZ