uzupełnianie certyfikatów technicznych

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
Ela1975
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2008, 11:17

Post autor: Ela1975 » 07 lut 2008, 11:25

czy w świetle nowych przepisów jest możliwe uzupelnianie dokumentów technicznych dot. sprzętu komputerowego np. certyfikatów ISo, deklaracji CE, wyników testów itp...proszę o podpowiedź

PiotrW
Posty: 2196
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 07 lut 2008, 11:52

Jak najbardziej możliwe jest uzupełnianie takich dokumentów. Zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp: Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.:

Art. 25 ust 1 pkt 2) mówi: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać od wykonawców wyłącznie oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie: przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego - zamawiający wskazuje w ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeniu do składania ofert.

Ela1975
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2008, 11:17

Post autor: Ela1975 » 07 lut 2008, 12:08

super...dziekuję za szybką odpowiedź

ODPOWIEDZ