Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 18 lut 2014, 9:14
okazuje się, że ze śmieciami jest tak: są śmieci odbierane na podstawie umowy tzn normalne opróżnianie pojemników, ale jest też opłata za dzierżawę pojemników, jest osobno fakturowana, pozatem jest usługa odbioru kabin sanitarnych i jest też faktura za dzierżawę tychże kabin, ponadto są usługi za wywóz nieczystości płynnych czyli opróżnianie szamb. zagubiłam się w tych śmieciach....
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 18 lut 2014, 10:26
Mam na myśli sam odbiór jako forma podatku, opłata za pojemniki to zdaje się inna sprawa.
Janusz
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 18 lut 2014, 13:52
a jak jest z wodą, gazem i energią?
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 18 lut 2014, 14:03
A jak ma być?, a kiedy umowy zawarte?
Janusz
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 18 lut 2014, 14:48
no właśnie, umowy zawarte w tym roku, bo jeżeli umowa zawarta wraz z odbiorem ścieków to nie wykazuję ale jeżeli na dostawę tylko wody?
almarta
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 18 lut 2014, 14:50
dodam tytułem wyjaśnienia, że reprezentuje bardzo duży teren, jestem jednostką budżetową, mam rozległy teren ze swoimi zakupami i robotami utrzymaniowymi. I jest tego naprawdę dużo i skomplikowanie.
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 18 lut 2014, 17:27
Wykazujesz umowy zawarte w 2013r., jeżeli zawarto je wcześniej nie wykazujesz.
Janusz
-
chris061
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24
Post
autor: chris061 » 24 lut 2014, 11:54
Witam,
czy w sprawozdaniu za 2013 r. (tabela II) należy uwzględnić zamówienia publiczne tj.:
1. Zakup materiałów biurowych, środków czystości ? (zakup w 2013)
2. Woda, ścieki (umowa podpisana przed 2013 roku) ?
3. Opłaty za energię elektryczną ? (umowa podpisana w 2013)
4. Usługi telekomunikacyjne, telefon, Internet (umowa podpisana w 2013) ?
chris061
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 24 lut 2014, 13:21
Tak, wszystkie.
Janusz
-
chris061
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24
Post
autor: chris061 » 24 lut 2014, 14:15
umowy przed 2013 rokiem też ująć ?
chris061
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 24 lut 2014, 15:12
Nie, nie, tylko z 2013r., to wydawało mi się oczywiste.
Janusz
-
chris061
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24
Post
autor: chris061 » 26 lut 2014, 9:14
Naszło mnie pytanie, czy w zamówieniach do 14 000 euro wykazywać wydatki tj.:
1. dostęp do monitoringu ?
2. Opłaty za wydane decyzje ?
3. Noclegi ?
4. serwis komputerowy
5. Ważenie materiałów ?
6. Opłata za usługę witryny internetowej ?
chris061