Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
Urzędnik1
- Posty: 112
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 12:40
Post
autor: Urzędnik1 » 29 sty 2014, 8:32
Zmiana sprawozdania z zamówień publicznych wprowadziła obowiązek podania wartości zamówień poniżej 14tys euro.
Mam następujący problem. W 2013r zawarłem umowy na dostawę wody i usługi telefoniczne. W umowach tych podana jest tylko wartość 1 m wody i wartość abonamentu. Ile metrów wody zużyję oraz ile wykonam rozmów okaże się po jakimś czasie.
Jaką wartość podać w sprawozdaniu ?
Urzędnik1
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 29 sty 2014, 9:06
Przeliczyć maksymalną jaką jesteście w stanie zużyć i tę wartość podać.
Janusz
-
driver721
- Posty: 73
- Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13
Post
autor: driver721 » 29 sty 2014, 9:25
Witam
A czy zakupy wody i na przykład odbiór śmieci, dostawa ciepła czy usługi pocztowe powinno wykazywać w sprawozdaniu. Ja mam wątpliwości ze względu na art. 4 pkt 6.
driver721
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 29 sty 2014, 9:41
Woda, ciepło to dostawa nie usługa ja wykazuję.
Janusz
-
driver721
- Posty: 73
- Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13
Post
autor: driver721 » 29 sty 2014, 10:05
Tak tylko wodę mamy dostarczaną wraz z odbiorem ścieków, i to chyba jest usługa?
driver721
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 29 sty 2014, 10:20
Patrz tabela II pkt.16 sprawozdania.
Janusz
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 06 lut 2014, 9:38
na UZP ukazało się wyjaśnienie pewnych danych, które trzeba zawrzeć w nowym sprawozdaniu, ale....jak to jest z tzw zleceniami? czy je także trzeba ujmować w nowym sprawozdaniu? Na szkolenie wybieram się 13 lutego, ale może ktoś już ten temat rozwiązał?
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 06 lut 2014, 10:40
Jakie zlecenia, ja już sprawozdanie wysłałem, więc może pomogę
Janusz
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 06 lut 2014, 10:47
zlecenia na np.remont barki, firma otrzymuje pisemne zlecenie na wykonanie pewnych robót czy usług i później wystawia fakturę, mam też umowy zawierana np z placówką zdrowotną na badania okresowe, tutaj jest konkretna umowa na badanie np 150 osób.
I pozostają umowy zawierane z energią np na przyłączenie barakowozu do zasilania energetycznego....jest tego dośc nietypowego więc zaczynam mieć schody:(
almarta
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 06 lut 2014, 10:52
widzę też w zestawieniu umowa na wywóz śmieci, dostawę wody, odszkodowania wypłacane na podstawie ugody, umowa na dzierżawę pojemników na śmieci, na kontenery biurowe, usługi kominiarskie sprzątanie na podstawie umowy -zlecenia....makabra ile tego jest niezidentyfikowanego...
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 06 lut 2014, 11:46
Powyższe wydatki należy w sprawozdaniu ująć z wyłączeniem np. opłat za śmieci gdyż jest to forma podatku.
Janusz
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 07 lut 2014, 7:43
czyli zlecenia też? tutaj mam największe wątpliwości, jest tego tak dużo:(
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 07 lut 2014, 9:11
Każde wasze zlecenie jest przecież waszym wydatkiem.
Janusz
-
almarta
- Posty: 255
- Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39
Post
autor: almarta » 18 lut 2014, 7:28
przebrnęłam usługi, roboty i zostały zakupy, jakieś 8 segregatorów i ...widzę śrubki, kable, kłódki, części samochodowe........to też ujmuje się w sprawozdaniu?
almarta
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 18 lut 2014, 8:29
Niestety tak.
Janusz