Sprawozdanie z zamówien publicznych za 2013rok

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
Urzędnik1
Posty: 112
Rejestracja: 16 wrz 2008, 12:40

Post autor: Urzędnik1 » 29 sty 2014, 8:32

Zmiana sprawozdania z zamówień publicznych wprowadziła obowiązek podania wartości zamówień poniżej 14tys euro.
Mam następujący problem. W 2013r zawarłem umowy na dostawę wody i usługi telefoniczne. W umowach tych podana jest tylko wartość 1 m wody i wartość abonamentu. Ile metrów wody zużyję oraz ile wykonam rozmów okaże się po jakimś czasie.
Jaką wartość podać w sprawozdaniu ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 29 sty 2014, 9:06

Przeliczyć maksymalną jaką jesteście w stanie zużyć i tę wartość podać.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 29 sty 2014, 9:25

Witam
A czy zakupy wody i na przykład odbiór śmieci, dostawa ciepła czy usługi pocztowe powinno wykazywać w sprawozdaniu. Ja mam wątpliwości ze względu na art. 4 pkt 6.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 29 sty 2014, 9:41

Woda, ciepło to dostawa nie usługa ja wykazuję.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 29 sty 2014, 10:05

Tak tylko wodę mamy dostarczaną wraz z odbiorem ścieków, i to chyba jest usługa?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 29 sty 2014, 10:20

Patrz tabela II pkt.16 sprawozdania.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 06 lut 2014, 9:38

na UZP ukazało się wyjaśnienie pewnych danych, które trzeba zawrzeć w nowym sprawozdaniu, ale....jak to jest z tzw zleceniami? czy je także trzeba ujmować w nowym sprawozdaniu? Na szkolenie wybieram się 13 lutego, ale może ktoś już ten temat rozwiązał?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 06 lut 2014, 10:40

Jakie zlecenia, ja już sprawozdanie wysłałem, więc może pomogę :)

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 06 lut 2014, 10:47

zlecenia na np.remont barki, firma otrzymuje pisemne zlecenie na wykonanie pewnych robót czy usług i później wystawia fakturę, mam też umowy zawierana np z placówką zdrowotną na badania okresowe, tutaj jest konkretna umowa na badanie np 150 osób.
I pozostają umowy zawierane z energią np na przyłączenie barakowozu do zasilania energetycznego....jest tego dośc nietypowego więc zaczynam mieć schody:(

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 06 lut 2014, 10:52

widzę też w zestawieniu umowa na wywóz śmieci, dostawę wody, odszkodowania wypłacane na podstawie ugody, umowa na dzierżawę pojemników na śmieci, na kontenery biurowe, usługi kominiarskie sprzątanie na podstawie umowy -zlecenia....makabra ile tego jest niezidentyfikowanego...:(

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 06 lut 2014, 11:46

Powyższe wydatki należy w sprawozdaniu ująć z wyłączeniem np. opłat za śmieci gdyż jest to forma podatku.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 07 lut 2014, 7:43

czyli zlecenia też? tutaj mam największe wątpliwości, jest tego tak dużo:(

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 07 lut 2014, 9:11

Każde wasze zlecenie jest przecież waszym wydatkiem.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 18 lut 2014, 7:28

przebrnęłam usługi, roboty i zostały zakupy, jakieś 8 segregatorów i ...widzę śrubki, kable, kłódki, części samochodowe........to też ujmuje się w sprawozdaniu?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 18 lut 2014, 8:29

Niestety tak.

ODPOWIEDZ