Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
lex
- Posty: 459
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49
Post
autor: lex » 24 lut 2014, 13:46
postępowań nie sumuj, części jak najbardziej
jeśli są to postępowania i wszystkie były poniżej 14 to je wpisz w tab. II
lex
-
driver721
- Posty: 73
- Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13
Post
autor: driver721 » 24 lut 2014, 14:01
Ok to chyba wszystko, choć i tak mam wiele wątpliwości ale wysyłam.
Dzięki i pozdrawiam
driver721
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 24 lut 2014, 14:14
Wysyłaj ja też miałem wiele wątpliwości
, i wysłałem.
Janusz
-
lex
- Posty: 459
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49
Post
autor: lex » 24 lut 2014, 14:26
Również podzielam wątpliwości
lex
-
zeasm
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2011, 11:17
Post
autor: zeasm » 25 lut 2014, 8:44
Mam jeszcze pytanko bo powiem szczerze, że już zgłupiałem do reszty, a mianowicie:
Jeśli umowę na usługi telekomunikacyjne sieci komórkowej zawarliśmy w roku 2012 (na 2 lata) to czy mam ująć kwoty z faktur za rok 2013 czy po prostu tego w ogóle nie wykazuję ?
zeasm
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 25 lut 2014, 9:15
Ludzie, pytania się nagminnie potarzają, opinii na UZP też sporo, a zeasm pyta czy ujmować umowę z 2012r.? oczywiście że nie wliczać.
Janusz
-
zeasm
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2011, 11:17
Post
autor: zeasm » 25 lut 2014, 9:39
Wybaczcie, ale trochę już zgłupiałem tym bardziej jak rozmawiam z innym osobami to każda co innego mówi i jak się człowiek obsłucha to potem dziwne myśli przychodzą do głowy.
Mam jeszcze ostatnie pytania:
Jednostka pomimo iż wartość jest poniżej 14 000 euro zrobiła przetarg nieograniczony na dostawę kuponów podarunkowych. Wartość zamówienia to 6 000 PLN i czy tą wartość mam ująć w tabelce odnośnie przetargów czy odnośnie zamówień poniżej 14 000 euro ?
Druga sprawa, jeśli była zawarta umowa z osobą - nauczycielem danej szkoły która miała prowadzić zajęcia w ramach realizowanego projektu to jaką wartość mam uwzględnić - wynagrodzenie netto czy brutto tej osoby i co ze odprowadzonymi z tego tytułu składkami ?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, 10:02 przez
zeasm, łącznie zmieniany 1 raz.
zeasm
-
driver721
- Posty: 73
- Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13
Post
autor: driver721 » 25 lut 2014, 10:24
Co do 1 pytania to w tab II pkt 1, do 14 000 euro
driver721
-
lex
- Posty: 459
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49
Post
autor: lex » 25 lut 2014, 11:34
Co do drugiego pytania to netto netto tj. bez składek
lex
-
Mariusz100
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47
Post
autor: Mariusz100 » 27 lut 2014, 10:38
Szukałem takiego wątku ale nie znalazłem więc pozwolę sobie go poruszyć
W 2013 Centrum Zakupów dla sądownictwa przeprowadziło przetarg na pocztę dla prokuratur i sądów na 2 lata i co do tego, że powinienem to ując to nie mam wątpliwości, dylemat dotyczy czy w poz. 19 tabeli II czy w tabeli III usługi pocztowe, tylko ze tabela III dot, zam. sektorowych
Mariusz100
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 27 lut 2014, 11:44
A wartość jaka zamówienia? bo chyba tabela II nie wchodzi w grę?
Janusz
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 27 lut 2014, 13:24
To przecież postępowanie zgodnie z Pzp, a więc tabela IV sprawozdania.
Janusz
-
Mariusz100
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47
Post
autor: Mariusz100 » 27 lut 2014, 13:29
no tak, ale przetarg robiło Centrum Zakupów dla sądownictwa, a nie my sami jako prokuratura, i stąd moje wątpliwości co do prawidłowego umieszczenia tej kwoty. bo dla mnie centrum zakupów to taki w sumie centralny zamawiający, ale no nie do końca jestem przekonany
Mariusz100
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 27 lut 2014, 13:55
Kto podpisywał umowę?
Janusz