Sprawozdanie za 2013

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 07 mar 2013, 9:29

Mam takie pytanie. Jak podejść do zakupów z przed 20 lutego do 14 000 euro, czy ujmować trzeba będzie je w sprawozdaniu czy nie.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 07 mar 2013, 10:12

Najprawdopodobniej wszystkie zamówienia po 20 lutego, jednak nie czas się teraz o to martwić, wszystko się jeszcze w tej sprawie wyjaśni.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 07 mar 2013, 10:33

OK
Dziękuję i pozdrawiam

zielona
Posty: 38
Rejestracja: 26 maja 2012, 9:27

Post autor: zielona » 18 wrz 2013, 21:17

driver721 pisze:Mam takie pytanie. Jak podejść do zakupów z przed 20 lutego do 14 000 euro, czy ujmować trzeba będzie je w sprawozdaniu czy nie.
Po szkoleniu, wyciągam wnioski: sprawozdanie za 2013 do 14 000 euro będzie polegało na zsumowaniu dostaw, usług i robót do jednego worka. Czyli wpiszemy jedną kwotę np. 1 000 000 za dostawy, usługi i roboty wykonywane z art. 4/8

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 19 wrz 2013, 9:07

Na to wychodzi, obowiązywał będzie cały rok 2013.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 14 paź 2013, 9:03

czytam projekt Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości UZP i.....no właśnie , miało być wszystko a widzę jedną tabelkę więcej, która nie świadczy nic o tym, że trzeba ujmować wszystko.
Czy ktoś już zajrzał do projektu Rozporządzenia?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 paź 2013, 10:05

Nie zaprzątam sobie tym na razie głowy, co ma być to będzie ;)

Gordon
Posty: 177
Rejestracja: 31 mar 2011, 22:25

Post autor: Gordon » 14 paź 2013, 19:57

ja czytałem, i nie będzie tak łatwo

- 4.8 tylko kwotę będzie podać np 100 000 zł do tego opłaty za media w przypadku jednostek terenowych

- najem nieruchomości trzeba policzyć umowy i podać kwotę i liczbę jak posiadamy jednostki terenowe

- tv i radio tego mało miałem raptem kilka i to poniżej 4.8

- a co z prądem jeśli mam umowy na czas nieokreślony = ja skłaniam się żeby wrzucic do 4.8 hmmm ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 paź 2013, 20:31

Gordon pisze:- a co z prądem jeśli mam umowy na czas nieokreślony = ja skłaniam się żeby wrzucic do 4.8 hmmm ?
A na jakiej podstawie prąd był zamawiany?,jeżeli przetargiem to nie do 4.8.

pawellllek
Posty: 309
Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36

Post autor: pawellllek » 15 paź 2013, 10:23

Gordon pisze:- a co z prądem jeśli mam umowy na czas nieokreślony = ja skłaniam się żeby wrzucic do 4.8 hmmm ?
a kiedy była zawarta umowa?? Chyba nie masz na myśli umów zawartych X lat temu???

Gordon
Posty: 177
Rejestracja: 31 mar 2011, 22:25

Post autor: Gordon » 15 paź 2013, 20:08

tak tak,
ja mam 3 umowy zawarte naście lat temu, wiec ich nie ruszam, strasznie wzbraniam się, tej kwestii

więc myślę gdzie je umieścić w tym sprawozdaniu,

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 paź 2013, 20:48

A te kiedyś tam, to na jakiej podstawie prawnej zawarte?

pawellllek
Posty: 309
Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36

Post autor: pawellllek » 16 paź 2013, 9:12

Gordon pisze:więc myślę gdzie je umieścić w tym sprawozdaniu,
nigdzie. ich się w ogóle nie wykazuje, bo to jest sprawozdanie dot. zamówień udzielonych w danym roku, a to było wcześniej udzielone

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 16 paź 2013, 9:14

Chyba że to wydatki do 14000 euro.

pawellllek
Posty: 309
Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36

Post autor: pawellllek » 16 paź 2013, 13:14

Janusz pisze:Chyba że to wydatki do 14000 euro.
no ale umowa zawarta X lat temu raczej nie jest poniżej 14 000 bo to po prostu niemożliwe

ODPOWIEDZ