razem czy oddzielnie

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
zuza
Posty: 113
Rejestracja: 08 cze 2012, 9:33

Post autor: zuza » 24 mar 2015, 12:20

Witajcie, mam takie pytanie: mamy zorganizować imprezę (piknik), na tą imprezę składa się gastronomia, część artystyczna, część konferansjerska, wynajęcie lokalu, wynajem zabawek tzw. dmuchańców oraz różne warsztaty dla dzieciaków. Czy ja mogę podzielić to branżowo na różne rodzaje zamówień i udzielić ich osobno, czy muszę traktować to jako całość, czyli organizację pikniku i szukać wykonawców, którzy zapewnią mi wszystko???

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 mar 2015, 12:43

Jak dla mnie oddzielnie, chyba że macie firmy które robią to kompleksowo.

rafal1201
Posty: 243
Rejestracja: 06 sty 2010, 9:09

Post autor: rafal1201 » 24 mar 2015, 13:55

A mnie się wydaje, że jednak razem. Takich firm świadczących usługi organizacji pikników jednak trochę jest. Poza tym celem zamówienia jest zorganizowanie pikniku, a nie osobno wynajęcie lokalu, wynajem zabawek, catering itd. Te elementy są ze sobą nierozerwalnie związane. Np. zapewnienie zabawek bez lokalu mija się z celem.

ODPOWIEDZ