Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
emalka
- Posty: 90
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:11
Post
autor: emalka » 03 wrz 2009, 13:43
Witam ponownie,
Mam pytanie odnośnie uzupełniania dokumentów.
Pismo z wezwaniem do uzupełnienia wysłano 31 sierpnia, termin na uzupełnienie wyznaczono do 8 sierpnia.
Wykonawca w dniu 2 sierpnia uzupełnił dokumenty, ale nie wszystkie, brakowało jednego ważnego dokumentu więc w dniu 3 sierpnia złożył ponownie pismo, w którym wyjaśnił, że załączony do niego dokument jest uzupełnieniem pisma które wpłynęło 2 sierpnia.
Moje pytanie jest następujące: Czy wykonawca może w taki sposób uzupełnić dokumenty biorąc pod uwagę fakt, że termin do uzupełnienia wyznaczono mu do dnia 8 sierpnia? Czy też w takim przypadku powinnam, go wykluczyć a ofertę odrzucić uwzaględniając uzupełnienie dokumentów, które wpłynęło 2 sierpnia (czyli to niekompletne)?
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
emalka
-
ES
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 wrz 2009, 14:50
Post
autor: ES » 03 wrz 2009, 16:02
Wydaje mi się, że spełnił warunek bo do 8 sierpnia złożył całość brakujących dokumentów, pod warunkiem że są one ważne i wystawione z odpowiednią datą.
Pozdrawiam
ES
-
sylvi445
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42
Post
autor: sylvi445 » 09 wrz 2009, 15:13
Według mnie też Wykonawca spełnił warunek, więc nie ma przesłanek do wykluczenia z tego powodu.
sylvi445
-
emalka
- Posty: 90
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:11
Post
autor: emalka » 10 wrz 2009, 9:30
Tak też zrobiliśmy. Uznaliśmy również to drugie uzupełnienie dokumentów.
Pozdrawiam
emalka