A co myślicie o zakupie paliwa? Stosować ustawe czy nie? Ogólnie zdania są podzielone, nawet sami komentatorzy przepisów z zam.publ. bywają niejednomyślni?
Przecież nie kupie paliwa na cały rok w kanistrach. A jak kierowca będzie na drugim końcu kraju to co ma to paliwo wozić ze sobą? A co z kwestią oszczędnego wydawania kasy, jak ceny są teraz tak nie stabilne i podpisując umowę na rok nie wiem czy zaoszczędze na tym czy stracę? A może przetarg ale tylko dla stacji sieciowych, chociaż one też nie mają cen jednakowych na terenie kraju? A co w takim przypadku z równym traktowaniem potencjalnych wykonawców, czy p. Kowalski właściciel stacji na miejscu nie ma prawa wziąść udział w takim przetargu? Nie wspomne już o kursach międzynarodowych?
Jednym słowem muszę to przeprowadzić, a już nie wiem jak ma wyglądać ta specyfikacja, żeby było dobrze? Może ktoś podpowie mi kilka "złotych" myśli, wskazówek na ten temat?
paliwo
-
- Posty: 309
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 12:36
Piszesz sobie w umowie paragraf "Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych, jeżeli pojazd ze względów technicznych lub przeszkód obiektywnych (np. wyjazd poza granice miasta, gminy) nie będzie w stanie pobrać paliwa u Wykonawcy."edytab pisze:A jak kierowca będzie na drugim końcu kraju to co ma to paliwo wozić ze sobą?
A co z kartami paliwowymi zwanymi też kartami flotowymi, czy zastosowanie ich nie jest ograniczeniem konkurencj? Z tego co wiem takie karty stosują tylko stacje sieciowe (bp, orlen itp), a co z tymi małymi miejscowymi stacjami?
Kaska26 czy w swoim zakupie paliwa dla firmy zastosowałaś karty flotowe?
Kaska26 czy w swoim zakupie paliwa dla firmy zastosowałaś karty flotowe?