Witam,
chciałam się dowiedzieć czy powinnam i ewentualnie gdzie, odnotować fakt otrzymania ofert po terminie ich składania?
Właśnie dzisiaj odesłałam takie dwie oferty i teraz zastanawiam się czy o nich wspominać w protokołach z postępowania czy też nie???????
oferty, które wpłynęły po terminie
Powinno się poinformować wykonawców na piśmie np. faks o zaistniałej sytuacji(że złożono ofertę po terminie).
W zawiadomieniu podać datę i godzinę przyjęcia oferty następnie od momentu doręczenia policzyć termin na ewentualne wniesienie protestu, jeżeli nie wpłynie zwrócić ofertę.
Dobrze jeszcze w celu udokumentowania zrobić ksero koperty ofert zwracanych.
Podstawa prawna art.84 ust 2.
W zawiadomieniu podać datę i godzinę przyjęcia oferty następnie od momentu doręczenia policzyć termin na ewentualne wniesienie protestu, jeżeli nie wpłynie zwrócić ofertę.
Dobrze jeszcze w celu udokumentowania zrobić ksero koperty ofert zwracanych.
Podstawa prawna art.84 ust 2.