Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
lukas50b15
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 mar 2009, 7:56
Post
autor: lukas50b15 » 25 lut 2016, 11:19
Witam!
Mam taką sytuację: wykonawca załączył do oferty 1 stronę wydruku z systemu ZUS - zaświadczenie o niezaleganiu. Zaświadczenie nie ma podpisu fizycznego tylko jest wydrukowana w treści informacja, że dokument został podpisany przez pracownika ZUS i aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu. Nie został załączony wydruk potwierdzający weryfikację, jest tylko ta jedna strona podpisana tradycyjnie przez składającego ofertę.
Co z tym zrobić? Wezwać do uzupełnienia - żeby wykonawca dostarczył zaświadczenie w wersji elektronicznej razem z podpisem elektronicznym? Czy tylko wydruk potwierdzenia weryfikacji? Miał ktoś z Was taką sytuację?
Pozdrawiam
Łukasz
lukas50b15
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 25 lut 2016, 11:28
Do uzupełnienia.
Janusz
-
lukas50b15
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 mar 2009, 7:56
Post
autor: lukas50b15 » 25 lut 2016, 11:31
No tak ale jak? Zażądać plików czy wydruku potwierdzenia?
lukas50b15
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 25 lut 2016, 11:45
Dokumenty mają być składane zgodnie z rozporządzeniem a tam ich forma jest wskazana.
Janusz
-
lukas50b15
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 mar 2009, 7:56
Post
autor: lukas50b15 » 25 lut 2016, 11:56
Ok, rozumiem. Znam rozporządzenie.
Ten dokument nie został złożony w formie elektronicznej a papierowej. Zastanawiam się co napisać w wezwaniu. W jaki sposób wykonawca powinien potwierdzić ten podpis?
lukas50b15
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 25 lut 2016, 12:09
Zaaplikuj mu wytyczne z rozporządzenia i rozpatruj w tym kierunku.
Janusz