Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
bitter
- Posty: 687
- Rejestracja: 23 maja 2007, 10:15
Post
autor: bitter » 17 mar 2014, 14:11
Witam.
PN poniżej progów. Zamawiający ogłasza przetarg. Już następnego dnia strona Zamawiającego przestaje działać, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, po prostu awaria. W sumie e-maile też jakby przestały przychodzić, nawet reklamy. Wpływają pytania faxem do przetargu i nie możemy wyjasnień umieścic na stronie.
Co teraz?
bitter
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 17 mar 2014, 14:26
Być może postępowanie trzeba będzie unieważnić zależy ile potrwa awaria.
Janusz
-
bitter
- Posty: 687
- Rejestracja: 23 maja 2007, 10:15
Post
autor: bitter » 17 mar 2014, 14:34
Na jakiej podstawie?
Czy informację o uniewaznieniu przed otwarciem ofert muszę dać na stronę(co będzie niemożliwe,chyba że strona zacznie działać tuż przed otwarciem) czy wystarczy wysłać faxem?
bitter
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 17 mar 2014, 14:51
Poczekaj jeszcze i nie panikuj.
Janusz
-
bitter
- Posty: 687
- Rejestracja: 23 maja 2007, 10:15
Post
autor: bitter » 17 mar 2014, 18:09
Poczekam, ale jak upłynie TSO a strona nadal będzie niesprawna, będzie otwarcie ofert, a nie odpowiem wcześniej na wpływające pytania to unieważniam postępowanie?
bitter
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 17 mar 2014, 20:49
Na to wychodzi.
Janusz