uzup. dokumentów a poprawa omyłki i wyjaśnienie treści o

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
pakolito2
Posty: 19
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:32

Post autor: pakolito2 » 21 lut 2011, 17:12

Proszę o pomoc bo czas leci. Wykonawcy mają wyznaczony termin uzupełnienia dokumentów , ale niestety w ofertach są omyłki pisarskie i rachunkowe , czy w takich przypadku mimo iż nie minął jeszcze termin uzupełnienia mogę dokonywać poprawek oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich- powiadomić o tym wykonawców , jak również wystąpić do wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. Dziękuję i pozdrawiam.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 21 lut 2011, 18:10

Wyjaśniać możecie zawsze, poprawiać omyłki również, nawet czekając na uzupełnienie dokumentów.

ODPOWIEDZ