Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
Dorota2804
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 lis 2010, 9:55
Post
autor: Dorota2804 » 11 lut 2011, 9:27
Witam,
Przystepuję (po raz pierwszy) do sporzadzenia sprawozdania rocznego i mam pewien problem, a mianowicie: Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na zaciagniecie kredytu długoterminowego (kwota kredytu: 3.000.000,00 zł). Podpisaliśmy umowę. Została wybrana oferta na wykonanie zamówienia za cenę 901.005,99 zł. Cena ta została wyliczona na podstawie: oprocentowania zmiennego kredytu (WIBOR 1 M), marży i prowizji. I tu moje pytanie: jaką kwotę wpisać do sprawozdania? kwota kredytu (3.000.000,00) czy oferty (901.005,99)? A może zsumować całość? Kwote tę wpisuję w Usługach?
Jeszcze jedno: Zamawiajacym jest Gmina, co więc powinnan zaznaczyć w części I.2) okreslenie przedmiotu działalności - Ogólne usługi publiczne?
Z góry dziękuje z odpowiedź.
Dorota2804
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 11 lut 2011, 9:32
Tak ogólne usługi publiczne, natomiast do sprawozdania wpisujesz kwotę 901........ .
Janusz
-
lenka
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 lip 2010, 21:58
Post
autor: lenka » 15 lut 2011, 11:42
Bardzo proszę o odpowiedz własnie w kwestii sprawozdania.
Jeżeli mam taką sytuację, że umowa została podpisana na kwotę niższą niż wynika to z oferty to którą kwotę należy wpisać do sprawozdania? Wartość z oferty czy z podpisanej już umowy?
dziękiuje
lenka
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 15 lut 2011, 11:48
Wartość z umowy.
Janusz
-
lenka
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 lip 2010, 21:58
Post
autor: lenka » 15 lut 2011, 12:38
Dziękuje bardzo
lenka