Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
madziorek
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2010, 13:24
Post
autor: madziorek » 09 lut 2011, 18:57
mam pytanie w przetargu wymagaliśmy opłaconej polisy, większość wykonawców do polisy dołączyli dowody wpłat opłacenia składek, jeden wykonawca dołączył polisę z której wynika, iż składka za jej opłacenie je rozłożona na 2 raty i dołączył jedynie potwierdzenie wpłaty jedynie drugiej raty, a pozostali wykonawcy dołączyli polisy + wszystkie składki czy wezwać go do wyjaśnień co do 1 raty??
madziorek
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 09 lut 2011, 19:08
Raczej nie, jak by nie patrzeć ma opłaconą, lecz jeżeli nie jesteście pewni wyjaśnić można zawsze.
Janusz