ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
t.lacki
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2008, 20:32

Post autor: t.lacki » 01 lut 2008, 22:02

Witam wszystkich!!!

Kolejny problem, kolejna niejasność. Rozchodzi się o druk ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Ogłosiłem przetarg na bieżące wykonywanie usług geodezyjnych w 2008r.. Wpłynęła 1 oferta, spełniała wymogi zawarte w SIWZ. Komisja przatagowa wyłoniła wykonawcę. Podpisaliśmy umowę. Przystąpiłem więc do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. Usługi geodezyjne charakteryzują sie tym, że należa do nich: rozgroniczenia, podziały nieruchomości, wznowienia granic itp. itd.
W druku tym w sekcji II 1.5 podaje się całkowitą końcową wartość zamówienia ( bez VAT) obejmującą wszystkie zamówienia i części. Nie jestem w stanie określić ile to wyniesie, ponieważ nie wiem ile będę miał rozgraniczeń, podziałów itp itd. Wpisałem tutaj wartośc jaką chcemy przeznaczyć na realizację tego zadania czyli 25.000 zł netto - i tu pytanie nie wiem czy dobrze zrobiłem???? Może trzeba było wpisać sumę poszczególnych usług, czyli 1 rozgraniczeni + 1 podział + jedno wznowienie granic itp itd.
Natomiast w sekcji V tego druku należy wpisać cenę z najniższą i najwyższą . I tu wpisałem sumę wszystkich pozycji rozgraniczenie, podział itp itd, co dało łącznkwotę 6000 zł. - i też nie wiem czy zrobiłem właściwie??? - Prosze o pomoc

Podobny przypadek mam w drugim postępowaniu w temacie wykonywania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. Wyłoniliśmy wykonawcę z najiższą ceną. 200 zł za jedną sztuke projektu. I to samo pytanie - Co mam wpisać w sekcji II 1.5 ogólną wartośc jaką mamy przeznaczone na tego rodzaju usługi ,czy wartośc jadnego projektu decyzji???? Nie wiem ile w ciągu roku będę ich wydawał. Uzależnine jest to od składanych wniosków.
Jeżeli chodzi o sekcję V.4 najwyższa i najniższa cena, to przekoany jestem, że trzeba wpisać jako najniższą i najwyższą cenę jednego projektu decyzji, ale kto pyta nie bładzi - liczę na Wasza pomoc!!!

PiotrW
Posty: 2196
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 04 lut 2008, 8:07

W sekcji II.1.5 podaje się nie szacunkową wartość zamówienia tylko tzw. Końcową całkowitą wartość – chodzi tu o wybraną ofertę, ostateczną cenę jaką w wyniku przetargu zapłaci zamawiający. Skoro nie było to postępowanie częściowe wpisuje Pan tu cenę ofertową podaną przez wykonawcę w formularzu oferty. W sekcji V.4 wpisujemy jaka byłą najniższa cena wśród złożonych, a jaka najwyższa cena wśród złożonych, nie odrzuconych ofert. Tak więc w przypadku jedynej oferty złożonej w przetargu liczby z sekcji II.1.5 i V.4 będą się pokrywać.

ODPOWIEDZ