Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
OLKA
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 maja 2007, 14:16
Post
autor: OLKA » 02 sie 2007, 11:41
Proszę o podpowiedź dotyczącą miejsca zamieszczania ogłoszeń o udzieleniu zamówienia (jeżeli wartość zamówienia nie przekracza kwot o których mowa w art.11 ust.

. Przed nowelizacją art 4a mówił dokładnie o miejscu zamieszczania "ogłoszeń o zawarciu umowy" przy zam. do 60.000 euro.. Ogłoszenia zamieszczało się m.in. na stronach portalu internetowego, na własnej stronie internetowej a jeżeli jednostka nie posiadała takowej to w swojej siedzibie...Obecnie art.4a został skreślony..i stosuję art 95... Analizujac ten przepis, stwierdzam, że obowiązek zamieszczania ogłoszeń o udzieleniu zamówienia istnieje jedynie BIuletynu Zamówień Publicznych.. Czyli nie ma już potrzeby zamieszczania ogłoszenia o zawarciu umowy na własnej stronie internetowej. Proszę o potwerdzenie..bądź nie i nakierowanie mnie na prawidłowy tok rozumowania tych przepisów, gdyż przyzwyczajenia biorą górę...i każde "mniejsze" wymogi powodują utratę pewności prawidłowości stosowania i rozumowania przepisów...
Pozdrawiam Wszystkich "forumowiczów"
OLKA
-
PiotrW
- Posty: 2197
- Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58
Post
autor: PiotrW » 02 sie 2007, 12:14
Tak, obecnie nie ma już progu 60 000 euro przed którym należało zamieszczać ogłoszenie o zawarciu umowy także na stronie internetowej lub miejscu publicznie dostępnym. Teraz dla wszystkich zamówień poniżej progu „unijnego” wystarczy zamieszczenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nie ma obowiązku na stronie internetowej ani w miejscu publicznie dostępnym.
PiotrW