odstąpienie od umowy

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
efigy007
Posty: 767
Rejestracja: 11 maja 2011, 10:47

Post autor: efigy007 » 22 cze 2011, 12:15

co mogę zrobić w przypadku dostaw na tonery, które wciąż są wadliwe.
W umowie miałem zapis, że reklamowane tonery muszą być zamieniane na wolne od wad w ciągu 24 godzin,
ale to nie pomaga bo następny niby nowy wciąż wykazuje wady.

Co zrobic w sytuacji (bo umowe mam tak skonstruowaną, że nie przewiduje takiej sytuacji), gdy dostarczane tonery nie starczają na wskazaną ilość stron, czarny kolor jest wyblakły, przerywany i nierówny wydruk, niska jakość wydruku, brak pełnej kompatybilności z oprogramowaniem sprzętu przede wszystkim nieprawidłowe wskazanie poziomu zużycia tonera. Przy poziomie 46% brak możliwości dalszego drukowania.
Cała masa wad w dostarczanych tonerach, co mogę zrobić w tej sytuacji?

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 23 cze 2011, 14:51

skorzystaj z uprawnień z tytułu rękojmi

ODPOWIEDZ