informacja o udzieleniu zamówienia

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
anian6
Posty: 14
Rejestracja: 22 lut 2007, 10:32

Post autor: anian6 » 04 lip 2007, 11:48

Krótko pracuję w przetargach po stronie Zamawiającego, dlatego pytam się nawet o takie błahe sprawy jak zamieszczanie ogłoszeń w BZP na temat udzielenia zamówienia. Pytam dla pewności -robię to po podpisaniu umowy z wybanym Wykonawcą, a nie po wyborze oferty najkorzystniejszej, prawda?

PiotrW
Posty: 2197
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 04 lip 2007, 14:17

Oczywiście ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczamy niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą. Mówi o tym Art. 95 ust 1 Prawa zamówień publicznych: „Jeżeli wartość zamówienia lub umowy ramowej jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego albo umowy ramowej zamieszcza ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.”

ODPOWIEDZ