Zmiana terminu otwarcia i składania ofert

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
djtumek
Posty: 4
Rejestracja: 02 mar 2010, 14:08

Post autor: djtumek » 23 mar 2011, 7:36

Do siedziby firmy wpłynęły pytania dotyczące SIWZ.
Na pytania odpowiadamy zgodnie z zapisami Ustawy, nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert.
Wiemy już, że się nie wyrobimy z odpowiedziami na 6 dni przed otwarciem ofert.
Czy przedłużając termin składania ofert musimy również zmienić treść ogłoszenia w suplemencie Dziennika Europejskiego – e Notices?

Zmiana w ogłoszeniu będzie dotyczyła wyłącznie terminu składania i otwarcia ofert.
Pozostałe zapisy w SIWZ nie ulegną zmianie.

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 28 mar 2011, 10:20

oczywiście, że tak, oba terminy przecież podajesz w ogłoszeniu do DUUE,
nie zapomnij o art. 12a ust. 2 pkt. 1 - TSO nie może byc krótszy niż 22 dni od dnia przekazania zmian do DUUE

malinakowale
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2011, 14:13

Post autor: malinakowale » 04 maja 2011, 5:18

Jutro mam otwarcie ofert w Pn.Dwa dni temu jeden z chętnych Wykonawców przedzwonił z informacją, że ofertę włąśnie wysyła pocztą.Co zrobić gdy ta oferta nie dotrze do jutra? Mam zmienić termin otwarcia ofert o 7dni? Czy to są tylko dni robocze czy 7 dni liczonych po kolei tzn. jeśli mam termin otwarcia 5 maja to następny będzie 12? Jeśli tak to gdzie mam umieścić taka informację?Czy podać w niej przyczyny?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 04 maja 2011, 7:38

To raczej strata wykonawcy, jak oferta nie dojdzie to mówi się trudno, czy przesuwać termin?, a jaki podasz powód?, poza tym są firmy kurierskie więc jak mu zależy mógł skorzystać z ich usług.

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 04 maja 2011, 12:07

Janusz pisze:To raczej strata wykonawcy, jak oferta nie dojdzie to mówi się trudno, czy przesuwać termin?, a jaki podasz powód?, poza tym są firmy kurierskie więc jak mu zależy mógł skorzystać z ich usług.
dokladnie jak pisze P. Janusz,
do mnie tez czasem dzwonia/piszą o przesunięcie terminu, ale nic z tego; na jakiej podstawie?
pech Wykonawcy, mógł wysłac wcześniej

ODPOWIEDZ