Zerwanie umowy

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
Marlena
Posty: 115
Rejestracja: 17 wrz 2008, 18:49

Post autor: Marlena » 29 paź 2010, 23:54

Przeprowadziliśmy przetarg nieograniczony z podziałem na części, podpisaliśmy umowę z wykonawcą na jedną z części - różne narzędzia ręczne. Wykonawca po pewnym czasie oznajmił nam, że chce zerwać umowę oczywiście płacąc z tego tytułu karę umowną. Co dalej, w jaki sposób zakupić dany asortyment? Kwota nie przekracza 14 000 euro.
Dziękuję

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 30 paź 2010, 10:23

W bardzo prosty sposób, odrębnym, nowym postępowaniem, a skoro nie przekracza 14 000 euro to bez stosowania reżimu ustawy :)

Marlena
Posty: 115
Rejestracja: 17 wrz 2008, 18:49

Post autor: Marlena » 30 paź 2010, 13:26

Dzięki bardzo.

Marlena
Posty: 115
Rejestracja: 17 wrz 2008, 18:49

Post autor: Marlena » 30 paź 2010, 14:02

A czy można by było podpisać umowę z następnym wykonawcą, który w tej części też złożył ofertę?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 30 paź 2010, 16:08


Marlena
Posty: 115
Rejestracja: 17 wrz 2008, 18:49

Post autor: Marlena » 31 paź 2010, 12:23

Dziękuję.

ODPOWIEDZ