Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
KM
- Posty: 87
- Rejestracja: 06 sty 2009, 19:08
Post
autor: KM » 27 mar 2012, 13:44
Witam!
Mam pytanie dotyczące formy przesłania zawiadomienia. PN, 5 ofert, 3 wykonawców posiada fax, a 2 adres e-mail. Czy mogę tym 3 wysłać zawiadomienie faksem a 2 mailem i podpisać umowę w terminach przewidzianych przez ustawę? W SIWZ dopuściłem możliwość porozumiewania się również drogą elektroniczną. Czy może wszystkim muszę jednakowo w takim przypadku pocztą?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
KM
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 27 mar 2012, 13:54
Wystarczy w sposób przewidziany w SIWZ, jednak zawsze (osobiście), w ślad idzie pocztą.
Janusz
-
KM
- Posty: 87
- Rejestracja: 06 sty 2009, 19:08
Post
autor: KM » 28 mar 2012, 7:56
Dziękuję za podpowiedź. Tak zrobię, do dwóch mailem a do trzech faxem + poczta do wszystkich.
Pozdrawiam.
KM
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 28 mar 2012, 7:57
Najbezpieczniej!
Janusz