zawiadomienie o odrzuceniu

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
maja
Posty: 140
Rejestracja: 07 maja 2009, 8:04

Post autor: maja » 07 sty 2010, 9:33

Czy muszę do każdego wykonawcy którego oferte odrzucamy wysyłać odrębne pismo o tym informujące? Czy mogę do wszystkich którzy złożyli oferty wysłać zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu ofert i wykluczeniu wykonawców w jednym piśmie?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 07 sty 2010, 18:58

Wyślij w jednym piśmie, nie ma potrzeby na odrębnych.

maja
Posty: 140
Rejestracja: 07 maja 2009, 8:04

Post autor: maja » 08 sty 2010, 9:42

Dziękuję za odpowiedź.
Dziś wysyłam zawiadomienie. Ale termin związania ofertą upływa mi 15 stycznia, czyli za tydzień. Do tego czasu raczej nie zdąze zawrzeć umowy. Więc będę musiała wzywac Wykonawców których ofert nie odrzuciłam do przedłużenia terminu związania ofertą. Ale przypuszczam że jedna firma nie zechce się na to zgodzić bo sa im potrzebne pieniądze (już dzwonili). Co wtedy robię? Odrzucam tą ofertę? Czy wyluczam Wykonawcę? Będzie to już powtórzona czynność, więc czy powinnam jeszcze raz wysyłac zawiadomienie o wyborze oferty, wykluczeniu i odrzuceniu? I kiedy zawieram umowę? Czy dopiero po 7 dniach od tego drugiego zawiadomienia? Nie wiem czy nie naplątałam za bardzo :) Dziękuję za pomoc.

ODPOWIEDZ