W przetargu nieograniczonym na zakup biletów i dowóz uczniów do szkół na terenie gminy w SIWZ zażądałem załączenia do oferty rozkładu jazdy autobusów zawierającego godziny odbioru z poszczególnych szkół. Projekt rozkładu załączyłem do SIWZ i zapisałem w nim żądane godziny odbioru dzieci. Jednym z kryteriów oceny ofert była ilość minut spóźnienia w stosunku do żądanych. Kto wykazał mniejsza ilość minut spóźnienia ten otrzymał więcej punktów. Wybrana została oferta , która nie wykazała żadnych minut spóźnienia przedstawiając rozkład zgodny z godzinami żądanymi przez zamawiającego.
Po wysłaniu zawiadomienia o wyborze oferty Wykonawca przedstawił do podpisania umowy rozkład inny niż załączony do oferty zawierający wiele minut spóźnień, twierdząc,że nie jest wstanie wykonać usługi zgodnie z załączonym przez siebie do oferty rozkładem. Co w tej sytuacji mam zrobić ? Czy muszę go odrzucić ? Czy mogę wybrać następną ofertę ? Przetargu nowego nie zdążę przeprowadzić. ponieważ dzieci trzeba wozić już od 2 stycznia 2015r