Kryterium - termin dostawy
Witam.
Jako jedno z kryteriów będziemy mieć termin dostawy - minimalny termin : 3 dni robocze, maksymalny termin 5 dni roboczych.
Ilość dni wykonawca wpisze w formularzu ofertowym. Zastanawiam się co będzie jak :
1. nic nie wpisze?
2. Wpisze termin krótszy
3. Wpisze termin dłuższy?
Czy coś przewidzieć w zapisach siwz na takie sytuacje, Czy oferta wykonawcy wtedy podlega odrzuceniu?
Jako jedno z kryteriów będziemy mieć termin dostawy - minimalny termin : 3 dni robocze, maksymalny termin 5 dni roboczych.
Ilość dni wykonawca wpisze w formularzu ofertowym. Zastanawiam się co będzie jak :
1. nic nie wpisze?
2. Wpisze termin krótszy
3. Wpisze termin dłuższy?
Czy coś przewidzieć w zapisach siwz na takie sytuacje, Czy oferta wykonawcy wtedy podlega odrzuceniu?
Wpisałem, że jeśli nic nie wpisze- odrzucenie
Wpisze termin dłuższy niż maksymalny - odrzucenie
Wpisze termin krótszy niż minimalny (tzn krótszy niż jeden dzień-to niemal nieprawdopodobne, ale może zdarzy się taki typ co wpisze w godzinach ) - poprawię na termin minimalny tzn na jeden dzień
Co sądzicie
Wpisze termin dłuższy niż maksymalny - odrzucenie
Wpisze termin krótszy niż minimalny (tzn krótszy niż jeden dzień-to niemal nieprawdopodobne, ale może zdarzy się taki typ co wpisze w godzinach ) - poprawię na termin minimalny tzn na jeden dzień
Co sądzicie
kryterium i .....no właśnie, dział merytoryczny wymyślił kryterium ale i wymyślił też że kryterium cena to 70 % ale zamawiający przyzna 100 punktów za najniższą, kryterium gwarancja to 30 % ale zamawiający przyzna najdłuższej ( z ograniczeniem czasowym ) gwarancji 100 punktów.próbowałam trochę im rozjaśnić w głowie, że to nie tak, że 100 % to lepiej 100 punktów razem, ale nie dali sie przekonać, bo...nigdzie nie jest napisane że ma być tak jak ja mówię.
Ratunku!! Jak ja mam wytłumaczyć, że mam rację , że lepiej liczyć, że nie wprowadza się wykonawców w błąd?
Ratunku!! Jak ja mam wytłumaczyć, że mam rację , że lepiej liczyć, że nie wprowadza się wykonawców w błąd?