Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
urzednik
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 lip 2012, 22:18
Post
autor: urzednik » 10 gru 2012, 21:48
zamówienie dla kilku jednostek w art. biurowe, jest problem z tuszami i tonerami. Czy dobrze myślę: do szacowania wartości zamówienia muszę brać oryginały do danej np. drukarki ale muszę napisać że dopuszcza się równoważne (nie licząc sprzętu na gwarancji)- tak?? Czy w budżecie poszczególnych jednostek muszą być zabezpieczone środki na to na kwotę wyszacowaną? czy może być mniejsza?
urzednik
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 11 gru 2012, 8:51
Tak, do szacunku lepiej brać pod uwagę ceny oryginałów a cena szacunkowa na pewno nie będzie wówczas zaniżona.
Kwota zabezpieczona może być niższa niż wartość szacunkowa, dopiero w momencie podpisania umowy środki muszą być zabezpieczone w 100% wartości umownej.
Janusz