protokół z zamówienia
wypełniam protokół z PN kwestia wartości zamówienia:
mam 14 zadań
to wypełniam a/ wartość zam została ustalona na kwotę: a obok mogę poszczególne zadania wymienić ?
b/ wypełniam jest to to zamówienie udzielane w częściach?
c/ mogę dołączyć załącznik wydrukowany z exela ?
według mnie można dołączyć załącznik i nic w protokole nie wpisywać
co wy na to?
mam 14 zadań
to wypełniam a/ wartość zam została ustalona na kwotę: a obok mogę poszczególne zadania wymienić ?
b/ wypełniam jest to to zamówienie udzielane w częściach?
c/ mogę dołączyć załącznik wydrukowany z exela ?
według mnie można dołączyć załącznik i nic w protokole nie wpisywać
co wy na to?
informacyjnie przytoczę jeszcze część uzasadnienia do rozporządzenia w sprawie protokołu:
"W projekcie rozporzadzenia proponuje sie okreslic wzory protokołów, które nie sa
niezmiennymi oraz obowiazujacymi wyłacznie w całosci formularzami podlegajacymi
kompletnemu wypełnieniu przez osobe go sporzadzajaca. Zamawiajacemu przysługuje prawo
do modyfikacji wzoru (dostosowania) w zakresie niezbednym do odzwierciedlenia w nim
rzeczywistego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (por. art. 96 ust.
1 ustawy Prawo zamówien publicznych). Wzór stanowi wiec propozycje formy protokołu
skierowana przede wszystkim do tych zamawiajacych, którzy chca skorzystac z gotowego
wzoru albo wypełniajacych protokół w formie papierowej. Posłuenie sie proponowanym
wzorem albo dokonanie w nim modyfikacji wyłacznie w niezbednym zakresie z pewnoscia
zapewni równie przejrzystosc i szybkosc dostepu do informacji o toczacym sie postepowaniu
dla wszystkich zainteresowanych uzyskaniem jej w nastepstwie wgladu do protokołu, zarówno
wykonawców, jak równie kierownika i pracowników zamawiajacego, czy te kontrolujacych
prawidłowosc postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Naley jednoczesnie
podkreslic, i swoboda w zakresie formy protokołu nie oznacza dowolnosci zamawiajacego w
zakresie kształtowania jego zawartosci. Na zamawiajacym ciay obowiazek zamieszczenia w
protokole wszystkich informacji, o których mowa w art. 96 ustawy – Prawo zamówien
publicznych: (1) opisu przedmiotu zamówienia, (2) informacji o trybie udzielenia zamówienia,
(3) informacji o wykonawcach, (4) ceny i innych istotnych elementów oferty, (5) wskazanie
wybranej oferty lub ofert oraz w § 2 rozporzadzenia w sprawie protokołu postepowania o
udzielenie zamówienia publicznego, jeeli dotycza one tego postepowania. W § 2 ust. 1
projektu rozporzadzenia proponuje sie, aby protokół zawierał informacje odnoszace sie do:
identyfikacji zamawiajacego i prowadzonego przez niego postepowania (pkt 1 – 4 informacje
dotyczace: zamawiajacego, przedmiotu zamówienia, okreslenia wartosci zamówienia i
powodów zastosowania innego ni podstawowy trybu udzielenia zamówienia), osób (ich imion
i nazwisk) wykonujacych czynnosci zwiazane z przygotowaniem postepowania o udzielenie
zamówienia oraz czynnosci w postepowaniu o udzielenie zamówienia i złoenia przez nie
oswiadczenia na druku ZP-1, (pkt 5), ogłoszen wszczynajacych postepowanie oraz czynnosci
obrazujacych przebieg postepowania do jego zakonczenia wraz z wyborem oferty
najkorzystniejszej (pkt 6 - 19), zatwierdzenia wyniku postepowania oraz zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty albo uniewanieniu postepowania o udzielenie
zamówienia (pkt 20 i 21), zastosowania przez osoby uprawnione srodków ochrony prawnej
(pkt 22), udzielenia zamówienia (pkt 23) oraz załaczników do protokołu (pkt 24) i
ewentualnych uwag do protokołu (pkt 25). przy czym informacje wymienione w § 2 ust. 1 beda
umieszczane w protokole o ile te zdarzenia dotycza danego trybu postepowania o udzielenia
zamówienia publicznego i miały miejsce w danym postepowaniu.".....
"W projekcie rozporzadzenia proponuje sie okreslic wzory protokołów, które nie sa
niezmiennymi oraz obowiazujacymi wyłacznie w całosci formularzami podlegajacymi
kompletnemu wypełnieniu przez osobe go sporzadzajaca. Zamawiajacemu przysługuje prawo
do modyfikacji wzoru (dostosowania) w zakresie niezbednym do odzwierciedlenia w nim
rzeczywistego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (por. art. 96 ust.
1 ustawy Prawo zamówien publicznych). Wzór stanowi wiec propozycje formy protokołu
skierowana przede wszystkim do tych zamawiajacych, którzy chca skorzystac z gotowego
wzoru albo wypełniajacych protokół w formie papierowej. Posłuenie sie proponowanym
wzorem albo dokonanie w nim modyfikacji wyłacznie w niezbednym zakresie z pewnoscia
zapewni równie przejrzystosc i szybkosc dostepu do informacji o toczacym sie postepowaniu
dla wszystkich zainteresowanych uzyskaniem jej w nastepstwie wgladu do protokołu, zarówno
wykonawców, jak równie kierownika i pracowników zamawiajacego, czy te kontrolujacych
prawidłowosc postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Naley jednoczesnie
podkreslic, i swoboda w zakresie formy protokołu nie oznacza dowolnosci zamawiajacego w
zakresie kształtowania jego zawartosci. Na zamawiajacym ciay obowiazek zamieszczenia w
protokole wszystkich informacji, o których mowa w art. 96 ustawy – Prawo zamówien
publicznych: (1) opisu przedmiotu zamówienia, (2) informacji o trybie udzielenia zamówienia,
(3) informacji o wykonawcach, (4) ceny i innych istotnych elementów oferty, (5) wskazanie
wybranej oferty lub ofert oraz w § 2 rozporzadzenia w sprawie protokołu postepowania o
udzielenie zamówienia publicznego, jeeli dotycza one tego postepowania. W § 2 ust. 1
projektu rozporzadzenia proponuje sie, aby protokół zawierał informacje odnoszace sie do:
identyfikacji zamawiajacego i prowadzonego przez niego postepowania (pkt 1 – 4 informacje
dotyczace: zamawiajacego, przedmiotu zamówienia, okreslenia wartosci zamówienia i
powodów zastosowania innego ni podstawowy trybu udzielenia zamówienia), osób (ich imion
i nazwisk) wykonujacych czynnosci zwiazane z przygotowaniem postepowania o udzielenie
zamówienia oraz czynnosci w postepowaniu o udzielenie zamówienia i złoenia przez nie
oswiadczenia na druku ZP-1, (pkt 5), ogłoszen wszczynajacych postepowanie oraz czynnosci
obrazujacych przebieg postepowania do jego zakonczenia wraz z wyborem oferty
najkorzystniejszej (pkt 6 - 19), zatwierdzenia wyniku postepowania oraz zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty albo uniewanieniu postepowania o udzielenie
zamówienia (pkt 20 i 21), zastosowania przez osoby uprawnione srodków ochrony prawnej
(pkt 22), udzielenia zamówienia (pkt 23) oraz załaczników do protokołu (pkt 24) i
ewentualnych uwag do protokołu (pkt 25). przy czym informacje wymienione w § 2 ust. 1 beda
umieszczane w protokole o ile te zdarzenia dotycza danego trybu postepowania o udzielenia
zamówienia publicznego i miały miejsce w danym postepowaniu.".....
tak tak rozumiem chodziło mi:
w protokole PN cz.2 jest
2. Wartość
(można wypełnić po otwarciu ofert)
zamówienia
zamówień, których zamawiający zamierza udzielić w okresie obowiązywania umowy ramowej,
została ustalona na kwotę 107 011,15 zł, co stanowi równowartość 27 874,75 euro,
w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę .......................... zł, co stanowi równowartość ..................... euro,
jest to zamówienie udzielane w częściach, a wartość udzielanego zamówienia została ustalona na kwotę ………………….. zł, co stanowi równowartość ………….. euro
ostatnie stwierdzenie tyczy się art. 6 a prawda ?
w protokole PN cz.2 jest
2. Wartość
(można wypełnić po otwarciu ofert)
zamówienia
zamówień, których zamawiający zamierza udzielić w okresie obowiązywania umowy ramowej,
została ustalona na kwotę 107 011,15 zł, co stanowi równowartość 27 874,75 euro,
w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę .......................... zł, co stanowi równowartość ..................... euro,
jest to zamówienie udzielane w częściach, a wartość udzielanego zamówienia została ustalona na kwotę ………………….. zł, co stanowi równowartość ………….. euro
ostatnie stwierdzenie tyczy się art. 6 a prawda ?
to może tak wyjaśnię:
art. 32.2 mówi, że nie można dzielić zamówienia na części jeśl chce się uniknąć przepisów pzp,
ale jeśli robisz np. 4 postępowania na roboty budowlane o wartości 3,5 mln euro, ale wszystkie unijne to ok!
art. 32.4 jeśli robisz jak powyżej to dla szacunku powyższych 4 postępowań szacunek łącznie.
art. 83.2. mówi, że możesz zrobić jedno postępowania z podziałem na części a w nim mieć oferty na daną część
art. 32.2 mówi, że nie można dzielić zamówienia na części jeśl chce się uniknąć przepisów pzp,
ale jeśli robisz np. 4 postępowania na roboty budowlane o wartości 3,5 mln euro, ale wszystkie unijne to ok!
art. 32.4 jeśli robisz jak powyżej to dla szacunku powyższych 4 postępowań szacunek łącznie.
art. 83.2. mówi, że możesz zrobić jedno postępowania z podziałem na części a w nim mieć oferty na daną część
art. 6 a to uprawnienie Zam,
dla przykładu robię 4 postępowania roboty budowlane - czyli zam. udzielane w częściach.
wartości:
1. 2 000 000 zł,
2. 2 000 000 zł,
3. 2 000 000 zł,
4. 800 000 zł,
suma: 6 800 000,00 zł
więc teoretycznie wszystkie razem dają powyżej 11.8
a dzięki 6a można 4 część zrobić w postępowaniu poniżej 11.8,
bo nie więcej niż 20% od 6,8mln i mniejsza od 1 mln.
uffff
dla przykładu robię 4 postępowania roboty budowlane - czyli zam. udzielane w częściach.
wartości:
1. 2 000 000 zł,
2. 2 000 000 zł,
3. 2 000 000 zł,
4. 800 000 zł,
suma: 6 800 000,00 zł
więc teoretycznie wszystkie razem dają powyżej 11.8
a dzięki 6a można 4 część zrobić w postępowaniu poniżej 11.8,
bo nie więcej niż 20% od 6,8mln i mniejsza od 1 mln.
uffff
no to może wszystko razem do kupy da klarowną odpowiedź
starałem się jak mogę!
a tu tak dla odprężenia - pomocne w liczeniu terminu (można sobie godzinę zmodyfikować i gra):
http://www.czytoweekend.pl/
starałem się jak mogę!
a tu tak dla odprężenia - pomocne w liczeniu terminu (można sobie godzinę zmodyfikować i gra):
http://www.czytoweekend.pl/