Strona 1 z 1

: 20 wrz 2012, 9:18
autor: bitter
Witam.

Przygotowuję postępowanie na dostawę artykułów elektrycznych m.in różne rodzaje opraw.
W formularzu cenowym opisujemy artykuły używając nazw handlowych dopisując "lub równoważna" oraz określając równoważność np :

"Oprawa Elgo Lumina OKW1-218 2x18W lub równoważna oprawa z kloszem ryflowanym i statecznikiem magnetycznym Przeznaczona do dwóch świetlówek 18W T8 I lub II klasy ochronności. Stopień ochrony minimum IP20"

W formularzu cenowym będzie rubryka "Nazwa zaoferowanego artykułu równoważnego", gdzie wykonawca ma wpisać nazwę artykułu w przypadku zaoferowania innego artykułu niż wskazany z nazwy w opisie.

Jeszcze dopisek, że w przypadku braku nazwy zamawiający uzna, iż wykonawca oferuje artykuł wskazany z nazwy w opisie.


I teraz czy żądać jakiś dokumentów? Chciałbym uniknąć sytuacji, że wykonawca oferuje wszystkie artykuły wskazane przez Zamawiającego z nazwy i nie załącza dokumentów (opisów/ katalogów itp).

Jak Wy to rozwiązujecie? Żądać dokumentów tylko w przypadku zaoferowania artykułu równoważnego? Jeśli tak to gdzie w ogłoszeniu o zamówieniu o tym wpisać? W "innych dokumentach"??? Chcę żądać dokumenty tylko od "równoważnych"
pozdrawiam

: 20 wrz 2012, 9:28
autor: Janusz
Po prostu opisz w zakresie i opisie przedmiotu zamówienia.

: 20 wrz 2012, 9:53
autor: bitter
Wielkie dzięki