Strona 1 z 1

: 08 sie 2011, 13:21
autor: mandarek
witam

Przetarg na sprzęt komputerowy
Typowy zapis co do gwarancji:

"3 lata na miejscu u klienta
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego"

Kilka pytań:
1. Czy dobrze rozumiem ten zapis. Ja jako wykonawca muszę do końca następnego dnia po zgłoszeniu uszkodzenia naprawić awarię w siedzibie zamawiającego. Nieważne, że to na drugim końcu kraju.
A co w przypadku gdy nie dą się naprawić na miejscu (uszkodzenie np. płyty glownej itp.)
Czy mogę w takim wypadku jedynie wezwać kuriera i odesłać uszkodzony sprzęt do mnie lub do centralnego serwisu?
Czy może moge jak mam wykupioną gwarancję on-site wezwać serwis producenta do siedziby zamawiajacego.

2. W ramy gwarancji wchodzi jedynie uszkodzenie sprzetowe, a nie uszkodz. oprogramowania np. awaria Windowsa?

: 09 sie 2011, 11:55
autor: Janusz
Te pytania lepiej skierować do samego Zamawiającego.