Strona 1 z 1

: 22 lip 2010, 13:46
autor: ulotne
Witam,
czy sa jakies reguły dotyczące SIWZ, gdzie w zapisie jasno zawarta jest potrzeba utworzenia i wyposażenia 15 stanowisk komuterowych do celów językowych zfinansowanych z EFS, natomiast ze środków własnych chcemy dodatkowo wyposażyć kolejne 9 stanowisk tak aby w sumie była sala 24 stanowiskowa i nie uwzględniając tego w SIWZ. Czy tego typu czynności miał juz ktoś w swojej karierze??

: 23 lip 2010, 17:14
autor: Janusz
Ja nie miałem, ale w przyszłym tygodniu podejmuję ten sam temat :)))))

: 19 sie 2010, 16:49
autor: K. La Fior
Widziałem kiedyś podobny przypadek - zamawiający umieścił w SIWZ wszystko, przeprowadził normalne postępowanie, tylko potem poprosił wykonawcę, aby na towary objęte dofinansowaniem z Funduszu UE (tzw. koszty kwalifikowane) wystawił osobną fakturę, a na pozostałe - osobną.

: 20 sie 2010, 8:16
autor: pawellllek
ale o jakie reguły pytasz??

: 03 wrz 2010, 11:53
autor: ulotne
Już nieważne, zrezygnowalismy z tej metody :)