Strona 1 z 1

: 10 maja 2010, 16:43
autor: maniutek23stan
Dzień dobry

Zwracam się z takim problemem. W siwz znajduje się rozdział dot. informacji o sposobie porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawcy oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów. W tym rozdziale znajduje się zapis o następującej treści: „Wykonawca, w przypadku dokumentów składanych w związku z art. 26 ust. 3 i 4, art. 87 ust. 1 oraz 89 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest zachować formę pisemną.” Zwróciliśmy się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień. Wykonawca przysłał wyjaśnienia tylko faksem i uważa ze zachował tą formę zgodnie z tym zapisem. Moim zdaniem nie zachował formy. Czy Waszym zdaniem Wykonawca zachował właściwą formę czy nie? Jak podeszlibyście do tego? Z góry dziękuje za wszelką pomoc w tym zakresie.

Pozdrawiam

: 10 maja 2010, 18:05
autor: Janusz
Moim zdaniem to zamawiający wybiera formę porozumiewania się z Wykonawcą - postanowienie Krajowej Izby Odwoławczej z 31 stycznia 2008 r.; sygn. akt KIO/UZP 8/08), wyjaśnienia mogą być potwierdzone faksem jeżeli zostało to dopuszczone w SIWZ natomiast dokumenty z rozporządzenia to już obowiązuje forma pisemna.