Strona 1 z 1

: 01 lip 2009, 8:28
autor: mostowska
Witam,
ogłoszony został w firmie przetarg na usługę udzielenia długoterminowego kredytu obrotowego i w związku z tym moje pytanie.
Czy wykonawca może żądać od zamawiającego przesłania dodatkowych dokumentów (nadmieniam, że załącznikami do siwz były m.in. dokumenty księgowe oraz zaświadczenia z ZUS i US).
Proszę o podanie w miarę możliwości podstawy prawnej lub udzielenia mi porady na ten temat. Czy musimy mu przedstawiać jakieś dodatkowe dokumenty czy jest to tylko dobra wola zamawiającego.

: 01 lip 2009, 10:56
autor: Janusz
Jeżeli wpłynęło to w formie zapytania do SIWZ musicie zamieścić treść zapytania na własnej stronie wraz z odpowiedzią wówczas nie ma konieczności przesyłania im dokumentów, a przynajmniej inni zainteresowani będą mieli wgląd do dodatkowych informacji.

: 01 lip 2009, 12:48
autor: Braun
my również niedawno mieliśmy przetarg na udzielenie kredytu
było mnóstwo pytań właśnie o dołączenie dodatkowych dokumentów: regon, nip, bilans (do wglądu był tylko w siedzibie zamawiajacego), oświadczenie o zobowiązaniach, itp.
bez tych dokumentów bank nie może obliczyć tzw. zdolności kredytowej
więc nie jest to raczej dobra wola zamawiającego, w innym wypadku po prostu nie wpłyną żadne oferty....