Łączyć czy nie łączyć
: 23 cze 2017, 8:21
Witam! Przymierzamy się do opublikowania przetargu na dostawę sprzętu komputerowego. Kwota około 878 tyś brutto, kwota przeznaczona na edukację.
Natomiast będzie jeszcze przetarg na usługę z geodezji na kwotę 629 tyś brutto.
Teraz moje pytanie, czy my jako instytucja samorządowa mamy obowiązek łączyć powyższe wydatki i jedno i drugie zamówienie wrzucać na UE czy jednak nie mamy takiego obowiązku łączenia i każdy z osobna przetarg wrzucamy na krajowy biuletyn UZP?
Natomiast będzie jeszcze przetarg na usługę z geodezji na kwotę 629 tyś brutto.
Teraz moje pytanie, czy my jako instytucja samorządowa mamy obowiązek łączyć powyższe wydatki i jedno i drugie zamówienie wrzucać na UE czy jednak nie mamy takiego obowiązku łączenia i każdy z osobna przetarg wrzucamy na krajowy biuletyn UZP?