Strona 1 z 1

: 06 wrz 2007, 12:09
autor: Phobos
Mamy podpisaną umowę na wykonanie dokumentacji projektowej. Ofertę podpisały dwie osoby prowadzące działalność gospodarczą. Natomiast załączniki do oferty, m.in. zaświadczenie o prowadzeniu działalnośći gospodarczej, zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Architektów itp. za zgodność z oryginałem podpisała tylko jedna osoba. Czy takie uchybienie skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania?

: 06 wrz 2007, 12:13
autor: Phobos
zapomniałem dodać, że wartość zamówienia oszacowano na kwotę 19000 EURO.

: 06 wrz 2007, 14:15
autor: zaczyna
jeśli już masz podpisaną umowę - to radzę szybko zapomnieć o brakach; ponadto trudno coś odpowiedzieć wiążącego na podst. tego co napisałeś - za mało informacji; jeśli to sc - niektórzy uważają że to oferta wspólna - to wtedy na podst. 26 uzupełnienie oferty; jeśli brak pełnomocnoctwa - to odrzucenie; ale inni uważają inaczej - że sc to nie oferta wspólna - wtedy możesz się bronić, że każdy ma prawo prowadzić samodzielnie sprawy zwykłego zarządu, więc wystarczy jeden podpis za zgodność ( jednego przedsiębiorcy ); w twoim przypadku tego bym się trzymał; na wszelki wypadek możesz teraz wziąć od wykonawcy umowę spółki, może ci się przyda; ponadto nie wiem, jakich dokumentów żądałeś; jeśli nie żądałeś dokumentów o których piszesz - to ie masz żadnego problemu.