Strona 1 z 1

: 08 sty 2015, 9:20
autor: bitter
Witam.

Jako jedno z kryteriów będziemy mieć termin dostawy - minimalny termin : 3 dni robocze, maksymalny termin 5 dni roboczych.

Ilość dni wykonawca wpisze w formularzu ofertowym. Zastanawiam się co będzie jak :

1. nic nie wpisze?
2. Wpisze termin krótszy
3. Wpisze termin dłuższy?

Czy coś przewidzieć w zapisach siwz na takie sytuacje, Czy oferta wykonawcy wtedy podlega odrzuceniu?

: 08 sty 2015, 14:14
autor: Janusz
Bitter musisz dokładnie określić co i czego będziesz żądał, jak również co zrobi zamawiający za przekroczenie wymaganych terminów, czy będzie punktował czy jednak odrzuci ofertę, czy przyzna 0 pkt.

: 09 sty 2015, 7:50
autor: bitter
Dziękuję

: 12 sty 2015, 18:21
autor: Braun
jeśli nic nie wpisze, to do odrzucenia. Tego się nie da uzupełnić, ani wyjaśnić.

: 12 sty 2015, 18:40
autor: Janusz
Do odrzucenia jeżeli wpisze terminy niezgodne z wymogami lub też nic nie wpisze jak pisze Braun.

: 13 sty 2015, 7:11
autor: bitter
Wpisałem, że jeśli nic nie wpisze- odrzucenie
Wpisze termin dłuższy niż maksymalny - odrzucenie
Wpisze termin krótszy niż minimalny (tzn krótszy niż jeden dzień-to niemal nieprawdopodobne, ale może zdarzy się taki typ co wpisze w godzinach ) - poprawię na termin minimalny tzn na jeden dzień

Co sądzicie

: 13 sty 2015, 8:17
autor: Janusz
Może być :)

: 13 sty 2015, 8:39
autor: bitter
Dzięki :)

: 14 sty 2015, 11:26
autor: almarta
kryterium i .....no właśnie, dział merytoryczny wymyślił kryterium ale i wymyślił też że kryterium cena to 70 % ale zamawiający przyzna 100 punktów za najniższą, kryterium gwarancja to 30 % ale zamawiający przyzna najdłuższej ( z ograniczeniem czasowym ) gwarancji 100 punktów.próbowałam trochę im rozjaśnić w głowie, że to nie tak, że 100 % to lepiej 100 punktów razem, ale nie dali sie przekonać, bo...nigdzie nie jest napisane że ma być tak jak ja mówię.
Ratunku!! Jak ja mam wytłumaczyć, że mam rację , że lepiej liczyć, że nie wprowadza się wykonawców w błąd?