Strona 1 z 1

: 17 mar 2014, 14:11
autor: bitter
Witam.

PN poniżej progów. Zamawiający ogłasza przetarg. Już następnego dnia strona Zamawiającego przestaje działać, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, po prostu awaria. W sumie e-maile też jakby przestały przychodzić, nawet reklamy. Wpływają pytania faxem do przetargu i nie możemy wyjasnień umieścic na stronie.

:(

Co teraz?

: 17 mar 2014, 14:26
autor: Janusz
Być może postępowanie trzeba będzie unieważnić zależy ile potrwa awaria.

: 17 mar 2014, 14:34
autor: bitter
Na jakiej podstawie?
Czy informację o uniewaznieniu przed otwarciem ofert muszę dać na stronę(co będzie niemożliwe,chyba że strona zacznie działać tuż przed otwarciem) czy wystarczy wysłać faxem?

: 17 mar 2014, 14:51
autor: Janusz
Poczekaj jeszcze i nie panikuj.

: 17 mar 2014, 18:09
autor: bitter
Poczekam, ale jak upłynie TSO a strona nadal będzie niesprawna, będzie otwarcie ofert, a nie odpowiem wcześniej na wpływające pytania to unieważniam postępowanie?

: 17 mar 2014, 20:49
autor: Janusz
Na to wychodzi.