Strona 1 z 1

: 11 mar 2014, 22:58
autor: edytab
wymagałam w/w dokumentu w postępowaniu - otrzymałam oświadczenie prezesa że posiada wymagane przeze mnie środki - ale zakładam że to oświadczenie się nie liczy - bo ma być informacja banku i dodatkowo dostałam wydruk komputerowy z konta - który każdy z nas może sobie zrobić w zaciszu domowym logując się na swoje konto bankowe - z którego wynika że właściciel tego konta (wykonawca) posiada x kwotę środków finansowych i x kwotę salda na minusie. Czy należy uznać taki wydruk jako informację banku i czy wziąć pod uwagę tylko x kwotę dostępnych środków a minusową kwotą w saldzie się nie przejmować i uznać ten wydruk? Czy wzywać do uzupełnienia informacji banku? Pomocy

: 12 mar 2014, 9:22
autor: Janusz
Wyciąg z rachunku bankowego jest bieżącą informacją dotyczącą stanu konta wykonawcy. Potwierdza on jedynie wysokość środków zgromadzonych na rachunku bankowym. Informacja banku jest dokumentem stworzonym przez bank prowadzący konto wykonawcy przygotowanym w oparciu o analizę konta oraz zdolności kredytowej dotyczącej określonego konta prowadzonego przez ten bank. Składają się na nią bieżące saldo na koncie, lokaty, kredyty i wysokość zobowiązań wobec banku. Elementy te tworzą razem zdolność kredytową wykonawcy.