Strona 1 z 1

: 18 lip 2007, 14:21
autor: mk.mika
od niedawna zajmuje się zamówieniami publicznymi, i mam pytanie: czy zamówienia które realizowane są poza ustawą powinny mieć swój rejestr? moim zdaniem powinien być bo przecież z czegoś informacje powinnam czerpać czy aby zamówienie obecne nie przekracza progu skoro np wcześniej juz takie zamówienia były.prosze wyprowadzcie mnie z błędu albo powiedzcie coś mądrego bo nie wiem co odpoiwiedzieć pracodawcy.
Pozdrawiam

: 19 lip 2007, 7:39
autor: PiotrW
Chyba każde udzielone zamówienie, niezależnie czy w ramach ustawy czy poza nią musi być u zamawiającego jakoś zarejestrowane, żeby było wiadomo kiedy w ogóle do niego doszło. Forma prowadzenia tego zestawienia zależy od zamawiającego i od jego procedur wewnętrznych. W takim rejestrze można oczywiście zapisać szacunkową wartość zamówienia od której zależy czy ustawę Prawo zamówień publicznych trzeba zastosować czy nie. W każdym razie żeby tego się dowiedzieć trzeba oszacować wartość zgodnie z zasadami określonymi w ustawie w artykułach 32- 35.