Strona 1 z 2

: 29 sty 2014, 8:32
autor: Urzędnik1
Zmiana sprawozdania z zamówień publicznych wprowadziła obowiązek podania wartości zamówień poniżej 14tys euro.
Mam następujący problem. W 2013r zawarłem umowy na dostawę wody i usługi telefoniczne. W umowach tych podana jest tylko wartość 1 m wody i wartość abonamentu. Ile metrów wody zużyję oraz ile wykonam rozmów okaże się po jakimś czasie.
Jaką wartość podać w sprawozdaniu ?

: 29 sty 2014, 9:06
autor: Janusz
Przeliczyć maksymalną jaką jesteście w stanie zużyć i tę wartość podać.

: 29 sty 2014, 9:25
autor: driver721
Witam
A czy zakupy wody i na przykład odbiór śmieci, dostawa ciepła czy usługi pocztowe powinno wykazywać w sprawozdaniu. Ja mam wątpliwości ze względu na art. 4 pkt 6.

: 29 sty 2014, 9:41
autor: Janusz
Woda, ciepło to dostawa nie usługa ja wykazuję.

: 29 sty 2014, 10:05
autor: driver721
Tak tylko wodę mamy dostarczaną wraz z odbiorem ścieków, i to chyba jest usługa?

: 29 sty 2014, 10:20
autor: Janusz
Patrz tabela II pkt.16 sprawozdania.

: 06 lut 2014, 9:38
autor: almarta
na UZP ukazało się wyjaśnienie pewnych danych, które trzeba zawrzeć w nowym sprawozdaniu, ale....jak to jest z tzw zleceniami? czy je także trzeba ujmować w nowym sprawozdaniu? Na szkolenie wybieram się 13 lutego, ale może ktoś już ten temat rozwiązał?

: 06 lut 2014, 10:40
autor: Janusz
Jakie zlecenia, ja już sprawozdanie wysłałem, więc może pomogę :)

: 06 lut 2014, 10:47
autor: almarta
zlecenia na np.remont barki, firma otrzymuje pisemne zlecenie na wykonanie pewnych robót czy usług i później wystawia fakturę, mam też umowy zawierana np z placówką zdrowotną na badania okresowe, tutaj jest konkretna umowa na badanie np 150 osób.
I pozostają umowy zawierane z energią np na przyłączenie barakowozu do zasilania energetycznego....jest tego dośc nietypowego więc zaczynam mieć schody:(

: 06 lut 2014, 10:52
autor: almarta
widzę też w zestawieniu umowa na wywóz śmieci, dostawę wody, odszkodowania wypłacane na podstawie ugody, umowa na dzierżawę pojemników na śmieci, na kontenery biurowe, usługi kominiarskie sprzątanie na podstawie umowy -zlecenia....makabra ile tego jest niezidentyfikowanego...:(

: 06 lut 2014, 11:46
autor: Janusz
Powyższe wydatki należy w sprawozdaniu ująć z wyłączeniem np. opłat za śmieci gdyż jest to forma podatku.

: 07 lut 2014, 7:43
autor: almarta
czyli zlecenia też? tutaj mam największe wątpliwości, jest tego tak dużo:(

: 07 lut 2014, 9:11
autor: Janusz
Każde wasze zlecenie jest przecież waszym wydatkiem.

: 18 lut 2014, 7:28
autor: almarta
przebrnęłam usługi, roboty i zostały zakupy, jakieś 8 segregatorów i ...widzę śrubki, kable, kłódki, części samochodowe........to też ujmuje się w sprawozdaniu?

: 18 lut 2014, 8:29
autor: Janusz
Niestety tak.