: 04 lut 2012, 8:59
Witam mam takie pytanie. Mianowicie jestem w trakcie przetargu i wpłynęło szereg pytań o wydzielenie pewnych pozycji asortymentowych i utworzenie nowej części. W związku z powyższym czy dopuszczalne jest dodanie w ramach już ogłoszonego postępowania dodanie nowej części a w konsekwencji zmiana warunków udziału w postępowaniu poprzez dodanie tej części do wymaganego doświadczenia (było ono pierwotnie z podziałem na części i teraz doszła jedna część) z jednoczesnym przedłużeniem terminus składania ofert ?
Rozumiem, że na to pozwala art. 12a ale chcę się upewnić
Drugie pytanie dotyczy umieszczenia na stronie www odpowiedzi na pytania info o zmianie SIWZ i ogłoszenia, co w przypadku gdy do wykonawców poszły te informacje a na stronie zostały umieszczone dnia następnego tj. dzisiaj ze względu na problemy z serwerem ?
Dziękuję i pozdrawiam
Rozumiem, że na to pozwala art. 12a ale chcę się upewnić
Drugie pytanie dotyczy umieszczenia na stronie www odpowiedzi na pytania info o zmianie SIWZ i ogłoszenia, co w przypadku gdy do wykonawców poszły te informacje a na stronie zostały umieszczone dnia następnego tj. dzisiaj ze względu na problemy z serwerem ?
Dziękuję i pozdrawiam