: 30 lis 2011, 11:24
szukam w googlach i nie mogę znaleźć, była taka opinia uzp odnośnie tonerów itp orginalnych i zamienników , czy ktoś może pomóc bo nie mogę odnaleźć,
mam PN na art biurowe i materiały eksploatacyjne:
mam taki pkt
Zamawiający dopuszcza ofertę równoważną na materiały eksploatacyjne. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie w którym Wykonawca zobowiąże się (pisemne oświadczenie dołączone do oferty), że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, który spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego urządzenia. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzeń drukujących (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa Urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy.
---Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty.--
czy zapis nie złożenie oświadczenia ..... jest dopuszczalny?
wykonawca który ma najniższą cenę, bankowo ma tonery NIE ORGINALNE, ale nie dołączył oświadczenia
z drugiem strony nie mam zaznaczone w ofertach wykonawców czy to są orginalne czy nie ?? co teraz zrobić jak wybrnąć z sytuacji żeby przetargu nie zawalić hmmm:)
mam PN na art biurowe i materiały eksploatacyjne:
mam taki pkt
Zamawiający dopuszcza ofertę równoważną na materiały eksploatacyjne. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie w którym Wykonawca zobowiąże się (pisemne oświadczenie dołączone do oferty), że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, który spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego urządzenia. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzeń drukujących (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa Urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy.
---Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty.--
czy zapis nie złożenie oświadczenia ..... jest dopuszczalny?
wykonawca który ma najniższą cenę, bankowo ma tonery NIE ORGINALNE, ale nie dołączył oświadczenia
z drugiem strony nie mam zaznaczone w ofertach wykonawców czy to są orginalne czy nie ?? co teraz zrobić jak wybrnąć z sytuacji żeby przetargu nie zawalić hmmm:)