Strona 1 z 1

: 17 sie 2011, 14:38
autor: izabella
Zamawiający wezwał Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej (91.5), w wezwaniu wyraźnie wskazano, iż Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w formie pisemnej oferty dodatkowej do dnia 10.08.11. W pouczeniu (niestety) Zamawiający napisał: Uzupełniane dokumenty przekazane za pomocą faksu lub poczty elektronicznej Zamawiający uzna za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do niego przed upływem terminu wskazanego w wezwaniu na ich uzupełnienie i zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie; przy czym nadanie pisma w placówce pocztowej lub Kurierem musi mieć miejsce najpóźniej w dniu wyznaczonym do uzupełnienia dokumentów.
Jeden Wykonawca złożył ofertę dodatkową w formie pisemnej w terminie, natomiast drugi ofertę dodatkową przesłał faxem (w terminie wskazanym w wezwaniu), oryginał jeszcze do Zamawiającego nie dotarł. Co Z. winien zrobić w tym przypadku?

: 17 sie 2011, 14:45
autor: olfork
Dopuściliście sładanie ofert dodatkowych faksem ??? bez jawnej sesji otwarcia, bez możliwości zapoznania przed, bez przekazania formularzy ofert dodatkowych ?
Wogóle taki zapis co do terminów jest dziwny. Macie w ustawie jasno powiedziane w określonym terminie.

nie mylmy pojęć - uzupełnianie to nie składanie oferty dodatkowej !

: 17 sie 2011, 14:48
autor: Janusz
Nie można otwierać uzupełniać oferty dodatkowej w sposób inny niż forma pisemna więc odpowiedź olfork jak najbardziej prawidłowa.

: 17 sie 2011, 14:59
autor: izabella
W wezwaniu napisaliśmy, iż oferty dodatkowe należy złożyć w formie pisemnej, w pouczeniu wkradł się błąd (zostało przekopiowane z wezwania do uzupełnienia dokumentów). Oczywiście wiemy, że jest to błąd Z., dlatego moje pytanie co w związku z tym, unieważnić? (zamówienie podzielone na części). I tak na przyszłość, bardzo proszę o odpowiedź jak należy postąpić w takim przypadku?