Strona 1 z 1

: 20 lip 2011, 8:49
autor: edith
Jeżeli Wykonawca, na żądanie zamawiającego, aby dokumenty uzupełnił w formie pisemnej (art. 26.3), uzupełnia dokumenty faksem - to nie została zachowana forma pisemna.
Czy analizujemy te dokumenty i odnosimy się do ich treści w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty - informacji o wykonawcach wykluczonych, czy odnosimy się tylko do treści dokumentów załączonych do oferty?

: 20 lip 2011, 9:27
autor: efigy007
na temat uzupełnienia dokumentu faksem

https://przetargi.info.pl/zabrac_wad ... -3506.html

: 20 lip 2011, 13:58
autor: edith
Dzięki, zapoznałam się z tymi postami, podzielam to zdanie w zupełności, ale niektóre wyroki przeczą temu: KIO/UZP 998/09, KIO/UZP 525/10, 551/10. Może ktoś zna jakiś wyrok na nieprawidłowe uzupełnianie dokumentów faksem.
W specyfikacji mieliśmy dokładnie takie zapisy jak w tym wątku, w wezwaniu miało byc uzupełnione w formie pisemnej, żadnych niejednoznaczności.

: 20 lip 2011, 14:09
autor: efigy007