Strona 1 z 1

: 22 cze 2011, 12:15
autor: efigy007
co mogę zrobić w przypadku dostaw na tonery, które wciąż są wadliwe.
W umowie miałem zapis, że reklamowane tonery muszą być zamieniane na wolne od wad w ciągu 24 godzin,
ale to nie pomaga bo następny niby nowy wciąż wykazuje wady.

Co zrobic w sytuacji (bo umowe mam tak skonstruowaną, że nie przewiduje takiej sytuacji), gdy dostarczane tonery nie starczają na wskazaną ilość stron, czarny kolor jest wyblakły, przerywany i nierówny wydruk, niska jakość wydruku, brak pełnej kompatybilności z oprogramowaniem sprzętu przede wszystkim nieprawidłowe wskazanie poziomu zużycia tonera. Przy poziomie 46% brak możliwości dalszego drukowania.
Cała masa wad w dostarczanych tonerach, co mogę zrobić w tej sytuacji?

: 23 cze 2011, 14:51
autor: lex
skorzystaj z uprawnień z tytułu rękojmi